//

3e iPhone 5S met verticale lijnen

3e iPhone 5S met verticale lijnen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik geef het toe, ik ben iemand die kritisch is. Vooral bij merken die pretenderen "premium" te zijn. Ik betaal veel geld voor die premium ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-01-14, 12:59
suijkerwerk suijkerwerk is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 22
Standaard 3e iPhone 5S met verticale lijnen

Ik geef het toe, ik ben iemand die kritisch is. Vooral bij merken die pretenderen "premium" te zijn.

Ik betaal veel geld voor die premium merkbeleving, dus verwacht ik ook premium kwaliteit.

In december heb ik de overstap gemaakt van iPhone 4S, naar een iPhone 5S.
Ik hoopte op een scherm wat minstens net zo goed zou zijn, maar kwam bedrogen uit.

Vanaf een bepaalde afstand zag ik verticale lijnen in mijn mooie retina-scherm. En niet alleen in mijn scherm, ook op die van telefoons in T-Mobile-shops. En die op de iPhone 5(!) van mijn neefje. Hij maakt zich er niet druk om, is eraan gewend.

Ik accepteerde de verticale lijnen echter niet. Retina-effect is door die (welliswaar minuscule) lijnen weg.

Wat research gedaan en kwam uit op dit topic: Screen interlacing still present on 5S - MacRumors Forums

Er blijken dus veel meer mensen zich te storen aan de matige "kwaliteit" van de iPhone 5(S) schermen.

Voor mij een reden om de iPhone 5S te retourneren in de hoop op een beter toestel. Inmiddels zit ik op toestel nummero 3 en deze heeft wederom de lijnen EN het flikkerende beeld (zie: http://img15.imageshack.us/img15/6493/img1496nd.jpg en bekijk op volledige grootte om te zien of jij er ook last van hebt).

Mijn vraag: wat zouden jullie doen? En zijn er meer mensen die wel een "perfect" scherm hebben op hun 5S?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-14, 13:57
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Een toestel kost inderdaad wat centen. Maar het is een massa product. Misschien verwacht je wat teveel. Het is nu ook geen volledige handwerk in elkaar gezette Rolls.

Hoe meer je gaat terug sturen hoe minder je je toestel kan gebruiken en dra komt iPhone 6 uit. En dan heeft je mooie iPhone 5S de helft van de tijd bij de verkoper gelegen ivm retour.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 02-01-14, 13:57
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Tot nu had ik nog nooit van dit probleem gehoord en ook op mijn 5S kan ik dit probleem niet reproduceren. En ook ik ben erg kritisch, hoewel ik wel kan relativeren. Anders ben je nooit tevreden. Vreemd dat je het dan op zoveel toestellen schijnt te zien.

Anders moet je het omruilen in de Apple Store proberen. Daar kun je het toestel eerst testen voordat je hem mee naar huis neemt.
  #4  
Oud 03-01-14, 09:41
Rhan's schermafbeelding
Rhan Rhan is offline
• iOS 9.2.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 91
Standaard

Ik heb er persoonlijk nog nooit last van gehad, daarom ga ik er van uit dat dit een zeldzaam probleem is. Het is inderdaad een massaproductie, niet elke iPhone krijgt veel aandacht doordat er snel doorgewerkt moet worden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs met wit en lijnen op scherm. micha92 iPhone algemeen 7 22-08-12 13:10
Paars scherm met verticale lijnen&iTunes herkent niet. Nilles iTunes 1 11-01-12 17:12
iPhone 4 camera verticale strepen WTFoX iPhone algemeen 0 14-10-11 09:54
Rare lijnen op mn scherm moessi iPhone algemeen 4 27-04-09 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:37.