contactpersonen van gsm naar Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe ik de contactpersonen van mijn oude gsm een nokia met KPN abo overbreng naar de Iphone Ipod 16 gb? Het liefst wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contactpersonen van gsm naar Iphone
Weet iemand hoe ik de contactpersonen van mijn oude gsm een nokia met KPN abo overbreng naar de Iphone Ipod 16 gb?
Het liefst wil ik de backup die ik heb van de gsm (met nokia suite gemaakt) van de contactpersonen overbrengen naar de Iphone? Is dit mogelijk of kan dit nooit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
contactpersonen
Citaat:
Misschien alles op de sim van de gsm zetten en die sim in de iphone doen. Ik weet helemaal niet of dat mogelijk is.. Of de sim van de iphone in de gsm (is wel andere abo dus zal niet lukken..). aangezien ik er niet zoveel vanaf weet, de iphone staat nu op ontgrendelen en dat weet ik er al niet af te halen. |
|
||||
|
||||
op sim zetten via je oude telefoon en dan met programmaatje simport op je iphone importeren.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: contactpersonen ipod naar iphone? | AceyDeucey | iTunes | 4 | 28-09-10 20:12 |
Hoe Live-Contactpersonen naar iPhone-Contactpersonen? | TheJoker | iPhone algemeen | 3 | 22-04-10 16:58 |
Doorschakelen van GSM werk naar iPhone | dendirk | Archief | 3 | 15-08-09 13:30 |
Windows Contactpersonen Kopieren naar mijn Iphone | stephanlast | iPhone algemeen | 3 | 26-01-08 18:09 |
|
|