//

iPhone 4s blijft aan gaan

iPhone 4s blijft aan gaan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4s blijft vanzelf aangaan als ik deze volledig uit zet. Na een paar seconden springt hij weer aan. Ik heb al een aantal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-01-14, 14:40
LizaM LizaM is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Standaard iPhone 4s blijft aan gaan

Mijn iPhone 4s blijft vanzelf aangaan als ik deze volledig uit zet. Na een paar seconden springt hij weer aan. Ik heb al een aantal harde resets gegeven maar het probleem blijft hetzelfde.

Ook merk ik dat mijn batterij snel leeg is. Dus het lijkt dat er iets blijft draaien.
Heeft iemand nog andere opties buiten de harde reset?

Oh, ik ben echt een leek, sorry, dus duidelijke aanwijzingen zijn welkom.

Bedankt allemaal!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-14, 16:52
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Blijft je power-knopje toevallig hangen?
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
  #3  
Oud 04-01-14, 16:54
Runescom Runescom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 73
Standaard

Heb je hem aangesloten op de oplader?
  #4  
Oud 04-01-14, 17:15
LizaM LizaM is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 Bekijk bericht
Blijft je power-knopje toevallig hangen?
Als ik hem indruk dan hoor je en voel je hem terug komen. Wat eronder gebeurt kan ik natuurlijk niet zien. Maar tijdens het verdere gebruik merk ik er echt niets van. Zou dat dan kunnen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 januari 2014 om 17:20 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runescom Bekijk bericht
Heb je hem aangesloten op de oplader?
Hè je hebt gelijk! Als ik hem op de oplader aansluit en dan uit zet gaat hij niet vanzelf aan. Staat hij dan uit, en haal ik hem van de oplader dan gaat hij meteen weer aan

Zijn hier oplossingen voor? Want het is wel erg lastig als hij altijd aan de oplader moet als hij uit staat.
  #5  
Oud 04-01-14, 19:50
indodragon's schermafbeelding
indodragon indodragon is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: amsterdam
Berichten: 37
Stuur een bericht via MSN naar indodragon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LizaM Bekijk bericht
Als ik hem indruk dan hoor je en voel je hem terug komen. Wat eronder gebeurt kan ik natuurlijk niet zien. Maar tijdens het verdere gebruik merk ik er echt niets van. Zou dat dan kunnen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 januari 2014 om 17:20 ----------



Hè je hebt gelijk! Als ik hem op de oplader aansluit en dan uit zet gaat hij niet vanzelf aan. Staat hij dan uit, en haal ik hem van de oplader dan gaat hij meteen weer aan

Zijn hier oplossingen voor? Want het is wel erg lastig als hij altijd aan de oplader moet als hij uit staat.
hij geeft een oplaadteken zodra je hem in de oplader steekt en hij uit staat? Zo ja, dan kan er misschien iets mis zijn met je uit knop. Door het laten vallen van je iphone zou die extra gevoelig kunnen zijn geworden. probeer dan eens je uitknop niet in te klikken, maar er zachtjes op te duwen (geen geklik dus). mocht hij hier op reageren, moet je de uitknop laten vervangen.

Zo niet, dan adviseer ik je om even apple te bellen, of binnen te lopen bij een apple store of iCenter.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe laat gaan jullie aan Mobistar staan? Jasn Koopinformatie België 116 29-07-10 15:04
iphone aan het kapot gaan ? JohnValkenburg Archief 6 14-06-09 21:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:47.