//

iphone wordt niet meer geblokkeerd

iphone wordt niet meer geblokkeerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Vroeger, in de tijd van ios 6, werd mijn iPhone 4s altijd geblokkeerd voor 1 minuut als ik 6 keer de verkeerde toegangs code ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-01-14, 14:31
cheizz cheizz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard iphone wordt niet meer geblokkeerd

Beste,

Vroeger, in de tijd van ios 6, werd mijn iPhone 4s altijd geblokkeerd voor 1 minuut als ik 6 keer de verkeerde toegangs code invoerden. Hedendaags in ios 7.0.4 gebeurt dit niet meer. Hoe kan ik er voor zorgen dat dit wel weer gaat gebeuren?

Vriendelijke groeten Gijs
__________________
Ipad (5,0) en Ipod touch 1g (3.1.3)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
geblokkeerd, invoeren, ios 7, niet, toegangscode



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G laad niet meer op en wordt niet herkend door PC roelske iPhone algemeen 29 29-06-13 11:12
iPad is geblokkeerd -verbind met iTunes maar computer herkent niet meer! olmez iPad algemeen 6 14-07-12 18:44
iPad laadt niet meer op + wordt niet meer herkend door PC/itunes evelien1982 iTunes 10 13-04-12 14:31
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. petjon iPhone algemeen 20 17-11-09 18:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.