//

bijvoorbeeld alleen notities en contacten overzetten van backup naar iphone

bijvoorbeeld alleen notities en contacten overzetten van backup naar iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Ik heb via iTunes een reservekopie gemaakt van mijn iphone 5. Ik wil de iphone volledige herstellen (dus eerst alles wissen op iphone)en dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-14, 18:41
hara_mo hara_mo is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard bijvoorbeeld alleen notities en contacten overzetten van backup naar iphone

Hey

Ik heb via iTunes een reservekopie gemaakt van mijn iphone 5.

Ik wil de iphone volledige herstellen (dus eerst alles wissen op iphone)en dan zo de laatste nieuwe iOS opzetten en dit via de knop 'iphone herstellen' via iTunes.

Ik heb nog de oude iOS (6.0.2) op mijn iphone, daarmee;

Ik heb gehoord dat de update zo(eerst wissen dan installeren) sneller gedaan is en misschien ook beter zo te doen.

Maar als ik bv alleen de notities en de contacten wil terug overzetten nadat iO7 is geïnstaleerd, gaat dat?

Ik heb namelijk veel apps die ik niet gebruik, en wil ze niet één voor één verwijderen (via iphone of via iTunes)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-14, 18:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hara_mo Bekijk bericht
Maar als ik bv alleen de notities en de contacten wil terug overzetten nadat iO7 is geïnstaleerd, gaat dat?
Een iTunes backup is alles of niets. Men kan niet selectief dingen terugzetten. Trouwens, apps staan niet de backup. Apps worden gesynchroniseerd.
  #3  
Oud 06-01-14, 18:53
hara_mo hara_mo is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

apps niet in de backup? ok, kreeg net wel een melding toen ik de reservekopie maakte: iets met dat bepaalde apps niet in de bibliotheek zitten, en moest dan selecteren of ik de reservekopie wil maken met de apps of zonder de apps.
  #4  
Oud 06-01-14, 19:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hara_mo Bekijk bericht
apps niet in de backup?
Inderdaad, apps zitten niet in de iTunes backup:

iTunes: over iOS-reservekopieën
  #5  
Oud 06-01-14, 19:05
hara_mo hara_mo is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

dat downloaden gaat niet via iTunes? pff.
er heeft zich een probleem voorgedaan .... . Er heeft zich een time-out van de netwerkverbinding voorgedaan.

Met mijn draadloos verbinding met de laptop is niets mis mee.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Van iPhone 3GS naar 5S, kan ik de backup overzetten? Nils14 iPhone algemeen 8 04-01-14 14:22
Backup overzetten van Iphone 4 naar 5s Ninja300 iPhone algemeen 8 23-12-13 21:32
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? Timmehhh iPhone algemeen 22 24-12-11 21:11
Contacten van Iphone 4 naar PC voor backup JaymieZ iPhone algemeen 1 20-02-11 15:33
Notities overzetten van Iphone naar Macbook. Chrissie iTunes 0 15-07-10 14:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:26.