//

wifi probleem iphone4/router

wifi probleem iphone4/router discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het probleem met mn iphone dat ik vaak geen verbinding kan maken met de router (sitecom wifi router x4 n300) mn vriendin en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-14, 15:40
akio akio is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard Wi-Fi probleem iphone4/router

ik heb het probleem met mn iphone dat ik vaak geen verbinding kan maken met de router (sitecom Wi-Fi router x4 n300)
mn vriendin en andere met een samsung,geen probleem,maakt gelijk verbinding en is relatief snel. echter bij mijn iphone laat hij bij Wi-Fi de router zien alleen verbinding maken schijnt lastig te zijn. al van alles geprobeerd op iphone,vergeet netwerk,vernieuw lease,iphone leeg gehaald opnieuw ios 7.0.4 erop gezet,maakt allemaal nix uit.
het vreemde is dat ik op de zaak en bij verschillende kennisen wel gelijk Wi-Fi heb,allemaal geen probleem,behalve thuis..
aangezien ik dat wel aardig "vervelend" begin te vinden hoop ik dat er iemand is die me verder zou willen helpen.
kan het misschien zo zijn dat iphone met bepaalde frequenties of routers niet overweg kan? sommige routers zoals cisco vind hij namelijk helemaal niet, met samsung,geen probleem..
misschien instelling op router??
alvast bedankt
gr.akio

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 januari 2014 om 14:43 ----------

nog vergeten te vermelden,wanneer hij wel verbinding kan maken met mijn router is dat maar kort en valt weer weg,vervolgens weer zelfde probleem verbinding te maken,ww van router ondertussen uitgeschakeld om mezelf hoop werk met ingeven te besparen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-14, 20:30
akio akio is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard

Ik heb nu de router ingesteld op kanaal 6. leek te werken, maakt verbinding als ik in de buurt kom. Valt alleen regelmatig weg wat erg vervelend is bij updaten oid. Iemand hiervoor een mogelijke oplossing?
  #3  
Oud 10-01-14, 21:23
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door akio Bekijk bericht
Ik heb nu de router ingesteld op kanaal 6. leek te werken, maakt verbinding als ik in de buurt kom. Valt alleen regelmatig weg wat erg vervelend is bij updaten oid. Iemand hiervoor een mogelijke oplossing?
Heb je de router al eens stroomloos gemaakt?
Router voor 1 minuut stroomloos maken, daarna opnieuw opstarten.

Bovenstaande wil geregeld helpen, succes!!
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #4  
Oud 10-01-14, 22:02
the matrix's schermafbeelding
the matrix the matrix is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 109
Standaard

Installeer op je pc het gratis programma "insidder" met dat programma kun je zien welk kanaal het minst gebruikt wordt. Kanaal 6 is vaak een standaard kanaal.
Mss dat je dan verlost raakt van je probleem. Zoniet dan is uit je berichten te halen de combinatie een probleem lees de router
  #5  
Oud 11-01-14, 15:45
akio akio is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard

Dank voor jullie reactie.
Stroomloos maken van de router heb ik al geprobeerd helpt eve, op het moment is de Wi-Fi redelijk stabiel. Eens in de zoveel tijd moet ik idd de router even uitzetten en dan gaat t weer eve paar uur goed. Ik heb verschillende kanalen geprobeerd, is echter dat hij op 6 het beste werkt, of iig verbinding maakt.
  #6  
Oud 06-04-14, 22:08
Umidoow Umidoow is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 1
Thumbs up Wi-Fi probleem iphone4/router

hallo

dit probleem is heel bekend. het licht aan je toestel zelf.
het kan zijn dat je Wi-Fi antenne kapot is of nog erger je Wi-Fi module(door val schade kan het soldeer los geraakt zijn)
het reparatie kosten zijn ong €60,-
Reageren

Labels
router, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 Wi-Fi router probleem ultraslancem iPhone algemeen 29 08-03-13 18:14
ubee evw3200 Wi-Fi probleem Iphone4 rsteijlen Wi-Fi 2 12-10-11 14:47
[iPhone4 - 16GB - 4.0.1 ] Wi-Fi werkt maar tot max 10cm vanaf router Jeweetwelwie Wi-Fi 0 10-08-10 22:14
Wi-Fi probleem met Belkin Router frenske1973 Wi-Fi 0 23-06-10 22:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:46.