//

iPhone 5 hersteld zich niet meer volledig (status balk blijft hangen)

iPhone 5 hersteld zich niet meer volledig (status balk blijft hangen) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Hopelijk kan iemand mij hier een 'gouden' tip geven, om mijn iPhone weer werkende te krijgen. Vorige week had ik vrijwel opeens geen netwerk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-01-14, 14:22
twello2001 twello2001 is offline
• iOS 5.0.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 23
Question iPhone 5 hersteld zich niet meer volledig (status balk blijft hangen)

Hallo,

Hopelijk kan iemand mij hier een 'gouden' tip geven, om mijn iPhone weer werkende te krijgen.

Vorige week had ik vrijwel opeens geen netwerk signaal meer, mijn telefoon bleef maar 'netwerk zoeken'. Heb mijn iPhone 5 (nieuwste ios 7) toen een aantal keer proberen te herstellen naar fabrieksinstellingen, wat moeizaam ging omdat het activeren niet lukte (doordat simkaart niet te lezen was). Enkele seconden had ik op een gegeven moment bereik, waardoor ik de iPhone kon activeren.

Heb afgelopen vrijdag nogmaals geprobeerd de iPhone volledig te herstellen in de hoop dat het toch misschien mijn netwerk probleem op kon lossen. Helaas kwam ik toen op het volgende probleem. Mijn telefoon is helemaal niet meer terug te zetten en blijft aan het einde van het proces hangen (zie bijlage/foto)

Iemand een tip wat ik nog kan proberen?

Foto van statusbalk dat net voor het einde blijft hangen: Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-14, 19:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zet die iPhone in DFU mode en herstel met iTunes.
  #3  
Oud 31-03-15, 18:40
kingcurtis kingcurtis is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 3
Standaard

Ik heb net hetzelfde probleem, ook met de DFU lukt het me niet?
  #4  
Oud 31-03-15, 19:08
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Waterschade? Kort geleden batterij gewisseld/vernieuwd?
  #5  
Oud 31-03-15, 22:44
kingcurtis kingcurtis is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 3
Standaard

Nee de waterschade indicator stickers zijn nog oké... Nieuwe batterij geprobeerd en dockconnector verandert maar zonder succes.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 maart 2015 om 21:54 ----------

Tijdens het herstellen blijft de iphone op status 'wachten op iphone' staan. Hierbij komt op het scherm het apple logo te staan met daaronder de laadbalk, die niet verder wordt gevuld.
  #6  
Oud 01-04-15, 00:29
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

En je weet het verschil tussen recovery mode en DFU mode, dit is n.l. niet hetzelfde? Heb je ook al eens geprobeerd om eerst de firmware te downloaden en dan met itunes op herstel klikken en dan shift knop inhouden, en dan het gedownloade IOS aanklikken?
  #7  
Oud 07-12-15, 17:00
kaatjeblom kaatjeblom is offline
• iOS 10.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 7
Standaard

Bij mij precies het zelfde probleem.
Hij blijft hangen in de statusbalk, nadat ik het toestel wilde resetten....
  #8  
Oud 07-12-15, 18:35
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatjeblom Bekijk bericht
Bij mij precies het zelfde probleem.
Hij blijft hangen in de statusbalk, nadat ik het toestel wilde resetten....
Toevallig jeilbreak op het toestel en via instellingen in de telefoon proberen te resetten? Zo ja zet het toestel in DFU en laat iTunes z'n werk doen.
  #9  
Oud 07-12-15, 22:10
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Standaard

Welke iOS versie is dat dan? Want ik zie nog een hele oude op je profiel staan. Er was een keer een bug, dat het balkje niet verder ging. En dan moest je gewoon de telefoon opnieuw opstarten en dan is het weg. Google maar wat naar dat probleem en je ziet het vanzelf.
__________________
iPhone 7 32 GB zwart / Apple Watch 4 Nike+ Aluminium 44mn
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
de iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-1) hardstylebobo iPhone algemeen 4 31-01-13 08:39
iPhone blijft hangen tijdens upgrade, en kan niet worden hersteld via Itunes. Rickopel iPhone algemeen 0 01-10-12 19:49
De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (2) gertjancommandeur iPhone algemeen 2 21-09-10 20:48
De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (13) rj11 Archief 1 28-10-09 23:57
iPhone: De iphone kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (9) . hababam Jailbreak 1 03-08-08 04:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:58.