Grijze vlekken onder scherm iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heb ik last van grijze vlekken onder mijn iphone scherm. Het lijkt net of er op de achtergrond wolken zijn. In de afgelopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Grijze vlekken onder scherm iphone
Sinds gisteren heb ik last van grijze vlekken onder mijn iphone scherm. Het lijkt net of er op de achtergrond wolken zijn. In de afgelopen uren is het steeds erger geworden (zie ook bijgevoegde foto). Als ik een screenshot maak, zie je de vlekken niet. In eerste instantie dacht ik aan vochtschade, maar dat is niet logisch aangezien m'n telefoon in de afgelopen dagen niet in aanraking met water/vocht is geweest. Heeft iemand hier ook ervaring mee en zo ja, wat veroorzaakt de vlekken en kan het gerepareerd worden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat komt door je screenprotector.
Leg er een nieuwe op Een screenprotector hoort na verloop van tijd ook eens vervangen te worden. |
|
|||
|
|||
Zo lijkt het inderdaad antoon100, maar dat is het probleem niet. De screenprotector al eraf gehaald, maar de vlekken lijken dieper, meer onder de glasplaat, te liggen. Vochtindicatoren ook gecheckt en die zijn mooi wit. Vervelende is dat het scherm steeds lastiger leesbaar wordt.
|
|
|||
|
|||
100 procent vocht achter je scherm .
Als je de iphone op z,n lcd kant in plas water legt dan blijven de vochtindicatoren mooi wit maar is je scherm naar z,n grootje |
|
|||
|
|||
En nu, suzuki2002? Simkaart al er uit gehaald. Wat is nu wijs? In een bak met rijst of moet er echt reparatie plaatsvinden? Vreemd alleen dat de iphone niet in de buurt van water is geweest de laatste dagen. Daarnaast worden de vlekken ook steeds erger, terwijl die nu zeker niet in contact met water is...
|
|
|||
|
|||
Normaal zou je het hele scherm moeten vv , als deze geheel defect zou zijn
In dit geval zou het mogenlijk kunnen zijn dat je alleen de backlightpannel vervangt Hier zit namenlijk het vochtprobleem in |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Strepen en vlekken op lcd-scherm | martijnkrullaars | iPhone algemeen | 1 | 13-11-13 02:43 |
iPhone 5 dode pixel/haar onder scherm/puntjes onder het witte glas/paarsachtige gloed | daantje22 | iPhone algemeen | 5 | 05-11-12 09:24 |
Gele vlekken op het scherm van nieuwe iPhone 4 | RDU | iPhone algemeen | 2 | 28-07-11 16:33 |
rare grijze spiegelbalk onderin iphone scherm | linwhaa | iPhone algemeen | 2 | 02-07-11 13:57 |
Gele vlekken Iphone scherm met foto's! | STASKO | Muziek, foto & video | 7 | 03-03-08 23:43 |
|
|