//

iPhone 4s crash. iPhone wordt nu niet meer herkend door laptop

iPhone 4s crash. iPhone wordt nu niet meer herkend door laptop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmorgen crashte mijn iPhone 4s bij het laden van een app. Nu blijft de iPhone proberen op te starten. (Apple icoon verschijnt en verdwijnt weer). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-14, 12:24
Rootje82 Rootje82 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard iPhone 4s crash. iPhone wordt nu niet meer herkend door laptop

Vanmorgen crashte mijn iPhone 4s bij het laden van een app. Nu blijft de iPhone proberen op te starten. (Apple icoon verschijnt en verdwijnt weer).

- iPhone geprobeerd te resetten. Zonder resultaat. Ook de reset met powerknop en home icoon werkt niet.
- Ik heb mijn iPhone vervolgens aangesloten op mijn laptop, maar de laptop reageert niet wanneer ik de iPhone aansluit.
- poorten gecontroleerd van laptop. Deze werken goed. ( ipad en externe harde schijf worden direct herkend)
- omdat de ipad wel wordt herkend ligt het dus niet aan de kabel.

Hoe kan ik mijn laptop mijn iPhone laten zien, zodat ik mijn iPhone kan resetten in iTunes?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-14, 12:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zet de iPhone in DFU mode en herstel met iTunes.
  #3  
Oud 14-01-14, 13:23
Rootje82 Rootje82 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard

Oké, ben weer wat verder. iPhone wordt herkend. Het herstellen van de iPhone lukt echter niet. Bij het het terugplaatsen van de software krijg ik de volgende melding: de iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (9)
  #4  
Oud 14-01-14, 13:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

iTunes fout 9 kan te maken hebben met virusscanners, firewalls, defenders, enz...

Specifieke update- en herstelfouten in iTunes oplossen
  #5  
Oud 14-01-14, 16:27
Rootje82 Rootje82 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard

het zou ook te makkelijk zijn als het allemaal ineens zou lukken...

uiteindelijk een andere computer gekozen. Iphone is hersteld (volgens itunes). Bij deze melding zegt itunes de iphone niet los te koppelen. "Uw iphone zal in het itunes scherm verschijnen binnen "5" seconden". Vervolgens gebeurd er niets meer.

Ik blijf op mijn iphone het icoontje zien van de stekker en het icoontje van itunes met een pijltje er tussen. Ik heb geprobeerd mijn iphone uit de dfu modus te halen, maar dit lukt niet.

wat nu?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 januari 2014 om 16:02 ----------

later toegevoegd: Ik heb het allemaal nog een keer geprobeerd. Waar het net op deze computer lukte om de iphone te herstellen, lukt het nu ineens niet meer. Ook op deze computer kijg ik nu de foutmelding (9), terwijl ik die hiervoor niet kreeg. Begin er een beetje treurig van te worden nu.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone wordt niet gezien door laptop met Windows 7. iPad wordt wel herkend Gonbon iPhone algemeen 0 12-01-14 16:39
iPhone wordt niet gevonden of herkend door laptop elinek iPhone algemeen 5 04-06-13 21:43
iPhone wordt niet meer herkend door pc, laptop of iTunes nouska1976 iTunes 1 22-12-10 10:58
Ipone op laptop aansluiten wordt niet meer herkend Taschah iTunes 1 20-12-10 19:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:17.