iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   kan muziek van oude iphone4 niet overzetten naar nieuwe iphone5 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/150626-muziek-oude-iphone4-niet-overzetten-naar-nieuwe-iphone5.html)

Glenn44 14-01-14 22:47

kan muziek van oude iphone4 niet overzetten naar nieuwe iphone5
 
Ik ben zojuist overgestapt van een Iphone 4 naar een Iphone 5. Het lukt mij alleen niet om de muziek die ik heb staan op de 4, op mijn windows laptop te zetten en dan van daaruit te transfereren naar me nieuwe 5. Iemand enig idee hoe dit moet? b.v.d.

Bubbly 15-01-14 05:44

iTunes ondersteunt het overzetten van muziek van iPhone naar computer niet. Desondanks zijn er programma's die dit mogelijk maken zoals Senuti (voor OS X), Diskaid (OS X & Windows), iExplorer (beide) en iFunbox (voorlopig alleen Windows).

yukhalilsel 15-01-14 06:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 945814)
iTunes ondersteunt het overzetten van muziek van iPhone naar computer niet. Desondanks zijn er programma's die dit mogelijk maken zoals Senuti (voor OS X), Diskaid (OS X & Windows), iExplorer (beide) en iFunbox (voorlopig alleen Windows).

Daartoe dient hij wel eerst zijn iDevice te jailbreaken.

Bubbly 15-01-14 06:24

Jailbreaken is niet vereist om muziek over te zetten.

wollie1979 15-01-14 16:04

je kunt toch ook gewoon een reservekopie via iTunes van de 4 naar de iphone 5 zetten? Dan heb je ook je muziek direct op je 5 staan.

Bubbly 15-01-14 17:29

Nee, want het enige wat die kopie doet is tegen iTunes zeggen welke liedjes er gesynct moeten worden. De muziek wordt niet overgezet. Als die liedjes niet in iTunes staan, ben je ze dus kwijt.

iTunes: over iOS-reservekopieën
Citaat:

iTunes kan een reservekopie maken van instellingen, berichten, filmrol, documenten, bewaarde games en andere gegevens. Reservekopieën bevatten geen materiaal dat met het apparaat is gesynchroniseerd zoals films, muziek, podcasts en apps.

Glenn44 15-01-14 21:04

Ga het proberen, dank!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2014 om 21:32 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 945814)
iTunes ondersteunt het overzetten van muziek van iPhone naar computer niet. Desondanks zijn er programma's die dit mogelijk maken zoals Senuti (voor OS X), Diskaid (OS X & Windows), iExplorer (beide) en iFunbox (voorlopig alleen Windows).

Heb zowel diskaid als ifunbox geprobeerd, beide zeggen dat er niks aangesloten is terwijl me iphone 4 er duidelijk aan ligt. Bij diskaid moest je je ook registreren, maar tijdens de installatie heb ik nergens mijn mail achter moeten laten, dus heb ik ook nooit een wachtwoord gekregen. Komt dit je bekend voor?

Bubbly 17-01-14 03:08

Probeer het eens met een ander USB-poort of een geheel andere computer, kijk of ze de iPhone daar wel oppakken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:05.