//

kan muziek van oude iphone4 niet overzetten naar nieuwe iphone5

kan muziek van oude iphone4 niet overzetten naar nieuwe iphone5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zojuist overgestapt van een Iphone 4 naar een Iphone 5. Het lukt mij alleen niet om de muziek die ik heb staan op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-14, 23:47
Glenn44 Glenn44 is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Question kan muziek van oude iphone4 niet overzetten naar nieuwe iphone5

Ik ben zojuist overgestapt van een Iphone 4 naar een Iphone 5. Het lukt mij alleen niet om de muziek die ik heb staan op de 4, op mijn windows laptop te zetten en dan van daaruit te transfereren naar me nieuwe 5. Iemand enig idee hoe dit moet? b.v.d.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-14, 06:44
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

iTunes ondersteunt het overzetten van muziek van iPhone naar computer niet. Desondanks zijn er programma's die dit mogelijk maken zoals Senuti (voor OS X), Diskaid (OS X & Windows), iExplorer (beide) en iFunbox (voorlopig alleen Windows).
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #3  
Oud 15-01-14, 07:00
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
iTunes ondersteunt het overzetten van muziek van iPhone naar computer niet. Desondanks zijn er programma's die dit mogelijk maken zoals Senuti (voor OS X), Diskaid (OS X & Windows), iExplorer (beide) en iFunbox (voorlopig alleen Windows).
Daartoe dient hij wel eerst zijn iDevice te jailbreaken.
  #4  
Oud 15-01-14, 07:24
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Jailbreaken is niet vereist om muziek over te zetten.
  #5  
Oud 15-01-14, 17:04
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

je kunt toch ook gewoon een reservekopie via iTunes van de 4 naar de iphone 5 zetten? Dan heb je ook je muziek direct op je 5 staan.
  #6  
Oud 15-01-14, 18:29
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Nee, want het enige wat die kopie doet is tegen iTunes zeggen welke liedjes er gesynct moeten worden. De muziek wordt niet overgezet. Als die liedjes niet in iTunes staan, ben je ze dus kwijt.

iTunes: over iOS-reservekopieën
Citaat:
iTunes kan een reservekopie maken van instellingen, berichten, filmrol, documenten, bewaarde games en andere gegevens. Reservekopieën bevatten geen materiaal dat met het apparaat is gesynchroniseerd zoals films, muziek, podcasts en apps.
  #7  
Oud 15-01-14, 22:04
Glenn44 Glenn44 is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Standaard

Ga het proberen, dank!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2014 om 21:32 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
iTunes ondersteunt het overzetten van muziek van iPhone naar computer niet. Desondanks zijn er programma's die dit mogelijk maken zoals Senuti (voor OS X), Diskaid (OS X & Windows), iExplorer (beide) en iFunbox (voorlopig alleen Windows).
Heb zowel diskaid als ifunbox geprobeerd, beide zeggen dat er niks aangesloten is terwijl me iphone 4 er duidelijk aan ligt. Bij diskaid moest je je ook registreren, maar tijdens de installatie heb ik nergens mijn mail achter moeten laten, dus heb ik ook nooit een wachtwoord gekregen. Komt dit je bekend voor?
  #8  
Oud 17-01-14, 04:08
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Probeer het eens met een ander USB-poort of een geheel andere computer, kijk of ze de iPhone daar wel oppakken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overzetten van oude naar nieuwe IPhone lkropman iPhone algemeen 2 21-04-13 11:47
Windows: Problemen bij overzetten muziek van iTunes(pc) naar iPhone5. Gc5 iTunes 8 31-01-13 01:39
Bestanden overzetten van oude pc naar nieuwe ykema iPad algemeen 2 07-09-12 16:32
Data overzetten van oude naar nieuwe iphone Frankkk iPhone algemeen 3 23-03-12 18:12
Kan muziek niet aanvinken bij synchroniseren van nieuwe iPhone4 MissMusica010 iTunes 0 25-08-10 21:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:35.