Berichtencentrum 3 x zelfde melding van wekker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met het Berichtencentrum , als ik die open staat er 3 x dezelfde melding van de wekker onder elkaar er gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichtencentrum 3 x zelfde melding van wekker
Ik heb een probleem met het Berichtencentrum , als ik die open staat er 3 x dezelfde melding van de wekker onder elkaar er gaat een wekker af om 6.40
Zelfs als de wekker niet aan staat staat deze melding er nog. Iemand een idee hoe ik dit weg krijg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
yep, dit heb ik ook regelmatig. Bij mij staat het vaak dubbel. Ook als er geen wekker staat. Zal wel een bug zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
melding bij instellen muziek track als wekker | ddaann | Ringtones en Wallpapers | 2 | 23-09-13 22:36 |
Van 5.x naar 5.y (up, down, of zelfde) | XIII | iPhone algemeen | 14 | 29-08-13 14:17 |
Verschillende berichten van zelfde persoon | Elsss11 | iPhone algemeen | 4 | 07-08-12 18:12 |
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen | Londonforever | iTunes | 0 | 21-09-11 23:38 |
iphone geeft steeds de zelfde melding | Gamebusters | iPhone algemeen | 6 | 07-10-09 18:51 |
|
|