iphone 4s simlockvrij maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik heb gisteren een Iphone 4s ( wit) gekocht van iemand uit Nederland. (Ik ben een Belg voor de info.) Deze Iphone is gesimlocked ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4s simlockvrij maken
Beste,
ik heb gisteren een Iphone 4s ( wit) gekocht van iemand uit Nederland. (Ik ben een Belg voor de info.) Deze Iphone is gesimlocked en volgens de eigenaar was hi gesimlocked bij vodafone. Ik heb geprobeerd om op hun site een unlock aan te vragen maar dit is onmogelijk met mijn belgisch nummer... Wat kan ik hieraan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De iPhone 4S van Vodafone NL hebben geen SIM-lock. Het zal wel een Vodafone UK of zoiets SIM-lock zijn. In het "Unlock"forum kan misschien wel iemand helpen met een (dure) IMEI-unlock.
|
|
|||
|
|||
ik kan je in ieder geval helpen met een "gratis" imei check . dan weet je in ieder geval waar je moet zijn.....
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 simlockvrij maken | thomas1995 | iPhone algemeen | 67 | 24-12-13 09:58 |
iPhone 4 simlockvrij maken | henrie013 | iPhone algemeen | 2 | 06-12-12 22:05 |
simlockvrij maken via stappenplan met hollands nieuw simkaart help simlockvrij stappe | suusje71 | iPhone algemeen | 0 | 30-01-12 19:34 |
iPhone 4 simlockvrij maken | nebilem | Odido (T-Mobile) | 8 | 06-11-10 10:38 |
iphone 4 simlockvrij maken | Bhola | Archief | 1 | 12-08-10 10:52 |
|
|