Achterkant iPhone 5s kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week zaterdag heb ik een iPhone 5s gekocht, prachtig apparaat. Vervolgens was ik een uurtje geleden net klaar met werken, en stond op het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Achterkant iPhone 5s kapot
Vorige week zaterdag heb ik een iPhone 5s gekocht, prachtig apparaat.
Vervolgens was ik een uurtje geleden net klaar met werken, en stond op het punt naar huis te gaan met het voornemen een hoesje te bestellen(geen grap), stoot een collega m'n telefoon uit m'n hand, op de stoeptegels... Nu valt de schade nog enigszins mee, het touch-screen is onbeschadigd en de randen hebben een paar deukjes. Alleen het stuk glas bij de camera is flink gebarsten... Ik wil dit graag laten repareren, kan iemand hier mij vertellen wat er precies moet gebeuren en wat het slimst is om te doen?
Alvast erg bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hopelijk is jouw collega wel verzekerd! Zijn aansprakelijkheidsverzekering kan/moet dit dekken. Anders moet de onhandige kluns zelf maar in de buidel tasten...
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je medeleven, maar dit moet wel lukken, daarbij lijkt me dit ook niet echt het forum voor vragen over verzekeringen etc. ;-)
Als je daarentegen een van mijn vragen zou kunnen beantwoorden, zou me dat heel erg helpen! Ik moet namelijk wel weten welke rekening ik moet presenteren en vooral hoe ik deze verkrijg! |
|
||||
|
||||
Het is ook geen forum voor verzekeringen, maar wel een forum waar mensen je tips geven. Als je het zelf wilt betalen dan kan je beter bij Apple gaan. Voor €261,61 vervangen zij het toestel voor een nieuwe. Hierbij zijn de verzendkosten inbegrepen.
Als je het via de aansprakelijkheidsverzekering laat doen, dan krijg je meestal de dagwaarde of oorspronkelijke waarde uitgekeerd in geld. Ik spreek dan uit ervaring met unigarant. Dit zit bijna altijd in de woonpakketverzekering. Je kan het ook elders repareren bij een turk zoals de reacties die misschien gaan volgen. Nadeel daarvan is dat je je garantie kwijt bent. Daarnaast vind ik het ook niet verstandig om het bij een turk te brengen die het even snel repareert. Het glas is wel te vervangen, maar als je de deukjes ook weg wilt werken dan moeten alle componenten overgezet worden. Eigenlijk kon je ook de zoekfunctie gebruiken.. Honderden topics waar jou vraag beantwoord wordt.. Succes |
|
|||
|
|||
*Nee de achterkant hoeft dan niet compleet vervangen te worden , deze glaasjes kunnen los worden vervangen
*nee het is niet voordeliger dit door apple te laten doen *ja er is kans dat apple voor x bedrag een nieuwe refurbished toestel aanbied * garantie ben je toch al kwijt omdat deze gevallen en beschadigd is ( alle volgende mankementen zullen gevolg zijn van de valschade zal men je vertellen ) * reclame mag men hier niet maken duus je zal zelf op zoek moeten gaan . |
Labels |
achterkant, barst, iphone 5s, reparatie, vervanging |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 achterkant kapot:originele ergens te koop? | jash | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 05-02-14 19:05 |
Achterkant iPhone 4s kapot. | Robin91 | iPhone algemeen | 12 | 20-02-12 17:36 |
Iphone 4 garantie verlopen bij fout apple terwijl achterkant kapot is? | daems013 | iPhone algemeen | 0 | 16-07-11 12:08 |
Achterkant iPone 4 kapot | Mleuter | iPhone algemeen | 0 | 01-03-11 12:46 |
achterkant kapot iphone4 | verhagen | Archief | 4 | 12-11-10 08:10 |
|
|