//

Mijn Iphone 5 reageert niet meer met mijn lightning adapter

Mijn Iphone 5 reageert niet meer met mijn lightning adapter discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik ben nieuw op het forum. ik heb problemen met mijn Iphone 5 (zwart) het eerste probleem is dat ik niet meer kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-01-14, 22:35
Ilkerkara Ilkerkara is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Standaard Mijn Iphone 5 reageert niet meer met mijn lightning adapter

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op het forum.

ik heb problemen met mijn Iphone 5 (zwart)
het eerste probleem is dat ik niet meer kan opladen dit probleem had ik afgelopen jaar ook maar dat had Apple fijn opgelost.
maar nu heb ik weer het zelfde probleem
ik vind dat het een fabricage fout is want dit zou niet voor moeten komen vooral niet na een reparatie.
mijn 2e probleem is dat het randje van mijn Iphone 5 verkleurt.
mijn garantie is verlopen
zouden ze me toch ermee helpen of doen ze er niets aan omdat mijn garantie verlopen is?

ik ben een vaste klant en heb veel producten van Apple
als ze me hier niet mee kunnen helpen vind ik het toch wel erg triest.
omdat dit hun eigen fabricage fout is.
de oplader is ook al kapot en de oordoppen gaan ook niet lang mee.

alvast bedankt

Ilker
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-14, 18:05
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Die vraag moet je niet hier stellen maar bij apple zelf
  #3  
Oud 20-01-14, 18:36
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Persoonlijk kan ik niet begrijpen hoe mensen een oplaadkabel naar de ***** kunnen krijgen. Mijn dochter is ook zo,n datakabel sloper. Dat komt gewoon door verkeerd gebruik. Je moet je daarbij voorstellen dat dan de kabel verwijderd word uir de iphone door te trekken aan de kabel ipv de stekker. Ook vind de jeugd van tegenwoordig het nodig om met de iphone naar bed te gaan terwijl de lader erin zit. De kabels maken daardoor rare knikken waardoor deze ook stuk gaan. Ze is nu toe aan de derde kabel. Ze heeft deze zelf mogen betalen. Ineens kan ze nu wel zuiniger omgaan met dat ding.
  #4  
Oud 20-01-14, 19:37
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corne64 Bekijk bericht
Persoonlijk kan ik niet begrijpen hoe mensen een oplaadkabel naar de ***** kunnen krijgen. Mijn dochter is ook zo,n datakabel sloper. Dat komt gewoon door verkeerd gebruik. Je moet je daarbij voorstellen dat dan de kabel verwijderd word uir de iphone door te trekken aan de kabel ipv de stekker. Ook vind de jeugd van tegenwoordig het nodig om met de iphone naar bed te gaan terwijl de lader erin zit. De kabels maken daardoor rare knikken waardoor deze ook stuk gaan. Ze is nu toe aan de derde kabel. Ze heeft deze zelf mogen betalen. Ineens kan ze nu wel zuiniger omgaan met dat ding.
Zo herkenbaar , maar bij de TS is niet het kabeltje het probleem maar de aansluiting in de iPhone 5.


Vwb garantie: Garantie verlopen van een iPhone 5? Is die dan al 2 jaar oud? Nee toch ....
  #5  
Oud 21-01-14, 12:30
anske12345's schermafbeelding
anske12345 anske12345 is offline
• iOS 7.0.4
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: maastricht
Berichten: 161
Standaard

maak de ingang waar de cabel naar de iphone gaat maar eens heel goed schooner zit stof in van in je broekzak dan is het opgelost gr anske
  #6  
Oud 21-01-14, 17:39
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anske12345 Bekijk bericht
maak de ingang waar de cabel naar de iphone gaat maar eens heel goed schooner zit stof in van in je broekzak dan is het opgelost gr anske



Waarom moet ts z,n ingang schoonmaken hij geeft zelf al aan dat . Lees onderstaande


(omdat dit hun eigen fabricage fout is.)
Reageren

Labels
iphone5, oplaadprobleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPhone 5 reageert niet meer op aanrakingen eddyh1 iPhone algemeen 9 26-11-13 22:55
Mijn iphone 4 reageert niet op Bluetoothverbining met andere toestellen. bosmaalbert iPhone algemeen 2 16-01-13 13:33
Mijn Iphone 4 reageert niet. Start niet meer op. bennojulian iPhone algemeen 4 19-11-12 13:21
Itunes detecteert mijn Iphone niet meer en Iphone reageert niet meer Domi001 iTunes 2 16-10-11 13:32
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone Rich E. iTunes 0 18-09-10 17:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:25.