//

Geen badge bij postbus mail app

Geen badge bij postbus mail app discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb vandaag een nieuwe postbus toegevoegd in mijn mail. Ik gebruik de standaard mail app. Op mijn macbook heb ik regels ingevuld voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-01-14, 00:05
Jeroen91 Jeroen91 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 8
Question Geen badge bij postbus mail app

Beste,

Ik heb vandaag een nieuwe postbus toegevoegd in mijn mail. Ik gebruik de standaard mail app. Op mijn macbook heb ik regels ingevuld voor mail, zo moet voor een bepaalde groep de mail automatisch in deze postbus komen.

Nu heb ik hem op mijn macbook goed ingesteld. Mail komt netjes in de postbus aan en ik krijg daar ook netjes een geluidje van en een badge. Als ik op mijn iPhone 5 met iOS 7 in diezelfde postbus kijk, haalt hij niet automatisch om de vijftien minuten (wat de postbus 'inkomend' wel doet) mail op. Als ik hem handmatig ophaal (dat doet hij wel) dan krijg ik geen badge dat er een ongelezen mail op me staat te wachten.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Alvast dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-14, 10:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen91 Bekijk bericht
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Ik denk niet dat er een oplossing is. "Push" en "Fetch" werkt alleen op de inbox. Onderliggende IMAP postbussen worden niet automatisch gesynchroniseerd.
Reageren

Labels
ios 7, iphone 5, macbook, mail app



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MAIl-programma zet geen kopie van verzonden mail in Postbus Verzonden pmhermans iPad algemeen 2 11-09-13 10:23
Krijg geen badge-app symbool voor de verjaardagen in de agenda cruizer001 iPhone algemeen 4 18-08-13 12:30
Bestaat dit? mail badge UNSEEN e-mails DiegoJ87 Jailbreak apps en thema's 0 11-03-13 15:57
Ongelezen mail in lege postbus Brandius iPhone algemeen 4 02-05-11 20:35
Nieuwe postbus maken in mail, hoe....... Johan61 iPad algemeen 3 27-07-10 21:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:58.