iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 5 GEBLOKKEERD (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/150933-iphone-5-geblokkeerd.html)

nisrinefvx 22-01-14 16:09

iPhone 5 GEBLOKKEERD
 
Ik heb gisteravond mijn code, waarmee ik in mn iPhone kom, veranderd. Ik ging meteen erna slapen en ben dus mijn code vergeten. Ik heb vanochtend alle pogingen geprobeerd en nu zegt mijn iPhone. ''iPhone geblokkeerd, verbind met iTunes'' Dus ik ben gaan opzoeken hoe dat moet. Ik heb mn telefoon pas tweedehands gekocht en had hem dus nooit aan de computer aangesloten dus mijn windows computer herkent hem niet. Ik klikte op het ''vertrouw deze computer'' zodat ik via itunes mijn iphone kon herstellen maar mijn computer zegt dat ik via mijn telefoon naar een site moet gaan. Maar als hij geblokkeerd is kan ik hem natuurlijk ook niet gebruiken. Enig idee hoe ik dit kan herstellen?
Ik heb hem dus nog nooit aangesloten aan de computer, iTunes. Ik heb de app ''vind mijn iphone'' nooit gebruikt op deze iphone. Ik weet niet welke versie het is, ik weet wel dat ik iOS7 heb maar weet niet precies welke. Het is een zwarte iphone 5, 16gb. Ik hoop echt heel snel op antwoord want ik moet bereikbaar zijn. Oh en ook heb ik nog niet gesynchroniseerd met icloud, ik heb iemand anders zijn account gebruikt om apps te downloaden.
Help AUB!! ):

Dennis1982 22-01-14 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nisrinefvx (Bericht 946972)
Ik heb gisteravond mijn code, waarmee ik in mn iPhone kom, veranderd. Ik ging meteen erna slapen en ben dus mijn code vergeten. Ik heb vanochtend alle pogingen geprobeerd en nu zegt mijn iPhone. ''iPhone geblokkeerd, verbind met iTunes'' Dus ik ben gaan opzoeken hoe dat moet. Ik heb mn telefoon pas tweedehands gekocht en had hem dus nooit aan de computer aangesloten dus mijn windows computer herkent hem niet. Ik klikte op het ''vertrouw deze computer'' zodat ik via itunes mijn iphone kon herstellen maar mijn computer zegt dat ik via mijn telefoon naar een site moet gaan. Maar als hij geblokkeerd is kan ik hem natuurlijk ook niet gebruiken. Enig idee hoe ik dit kan herstellen?
Ik heb hem dus nog nooit aangesloten aan de computer, iTunes. Ik heb de app ''vind mijn iphone'' nooit gebruikt op deze iphone. Ik weet niet welke versie het is, ik weet wel dat ik iOS7 heb maar weet niet precies welke. Het is een zwarte iphone 5, 16gb. Ik hoop echt heel snel op antwoord want ik moet bereikbaar zijn. Oh en ook heb ik nog niet gesynchroniseerd met icloud, ik heb iemand anders zijn account gebruikt om apps te downloaden.
Help AUB!! ):


Zet m in DFU modus en dan herstellen. Hoe dat moet staat hier wel op het forum. Kun je gelijk een nieuwe apple id aanmaken voor eigen gebruik :d

nisrinefvx 22-01-14 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis1982 (Bericht 946975)
Zet m in DFU modus en dan herstellen. Hoe dat moet staat hier wel op het forum. Kun je gelijk een nieuwe apple id aanmaken voor eigen gebruik :d

Hoe weet ik dan welke firmware ik nodig heb? :)

Guest-20180925190238 22-01-14 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nisrinefvx (Bericht 946978)
Hoe weet ik dan welke firmware ik nodig heb? :)

Dat weet iTunes voor jou want je moet herstellen met iTunes. iTunes herstelt met de laatste firmware.

nisrinefvx 22-01-14 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 946983)
Dat weet iTunes voor jou want je moet herstellen met iTunes. iTunes herstelt met de laatste firmware.

Dat gaat denk ik niet want ik heb mijn iphone nog nooit eerder aangesloten aan mijn laptop en herkent hem dus niet. Daarvoor moet ik hem eerst door windows laten accepteren en dat kan alleen als ik gewoon mijn iphone in kan. Maar dat gaat nu dus niet.

Guest-20180925190238 22-01-14 17:47

Zet de iPhone in DFU mode en herstel met iTunes. Als je niet weet wat DFU mode is dan klik op het blauwe vraagtekentje achter het woord DFU.

Dennis1982 22-01-14 18:23

Firmware kiest ie automatisch, daar hoef je je niet druk om te maken. Volg de aanwijzingen op het forum en je kunt met een uurtje weer bellen

arjan95 22-01-14 19:03

Hooguit moet je dar Apple id van de ander wat je gebruikte kennen om de iPhone opnieuw te activeren. Maar je downloadt daarmee apps, dus je kent het password ervan?

Dennis1982 22-01-14 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 (Bericht 947003)
Hooguit moet je dar Apple id van de ander wat je gebruikte kennen om de iPhone opnieuw te activeren. Maar je downloadt daarmee apps, dus je kent het password ervan?

Activeren doe je met een simkaart, als je je nieuwe apple id instelt is begin je gewoon weer met een lege telefoon


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:52.