//

iPhone 5 GEBLOKKEERD

iPhone 5 GEBLOKKEERD discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteravond mijn code, waarmee ik in mn iPhone kom, veranderd. Ik ging meteen erna slapen en ben dus mijn code vergeten. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-14, 16:09
nisrinefvx nisrinefvx is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard iPhone 5 GEBLOKKEERD

Ik heb gisteravond mijn code, waarmee ik in mn iPhone kom, veranderd. Ik ging meteen erna slapen en ben dus mijn code vergeten. Ik heb vanochtend alle pogingen geprobeerd en nu zegt mijn iPhone. ''iPhone geblokkeerd, verbind met iTunes'' Dus ik ben gaan opzoeken hoe dat moet. Ik heb mn telefoon pas tweedehands gekocht en had hem dus nooit aan de computer aangesloten dus mijn windows computer herkent hem niet. Ik klikte op het ''vertrouw deze computer'' zodat ik via itunes mijn iphone kon herstellen maar mijn computer zegt dat ik via mijn telefoon naar een site moet gaan. Maar als hij geblokkeerd is kan ik hem natuurlijk ook niet gebruiken. Enig idee hoe ik dit kan herstellen?
Ik heb hem dus nog nooit aangesloten aan de computer, iTunes. Ik heb de app ''vind mijn iphone'' nooit gebruikt op deze iphone. Ik weet niet welke versie het is, ik weet wel dat ik iOS7 heb maar weet niet precies welke. Het is een zwarte iphone 5, 16gb. Ik hoop echt heel snel op antwoord want ik moet bereikbaar zijn. Oh en ook heb ik nog niet gesynchroniseerd met icloud, ik heb iemand anders zijn account gebruikt om apps te downloaden.
Help AUB!! ):
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-14, 16:44
Dennis1982 Dennis1982 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 47
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nisrinefvx Bekijk bericht
Ik heb gisteravond mijn code, waarmee ik in mn iPhone kom, veranderd. Ik ging meteen erna slapen en ben dus mijn code vergeten. Ik heb vanochtend alle pogingen geprobeerd en nu zegt mijn iPhone. ''iPhone geblokkeerd, verbind met iTunes'' Dus ik ben gaan opzoeken hoe dat moet. Ik heb mn telefoon pas tweedehands gekocht en had hem dus nooit aan de computer aangesloten dus mijn windows computer herkent hem niet. Ik klikte op het ''vertrouw deze computer'' zodat ik via itunes mijn iphone kon herstellen maar mijn computer zegt dat ik via mijn telefoon naar een site moet gaan. Maar als hij geblokkeerd is kan ik hem natuurlijk ook niet gebruiken. Enig idee hoe ik dit kan herstellen?
Ik heb hem dus nog nooit aangesloten aan de computer, iTunes. Ik heb de app ''vind mijn iphone'' nooit gebruikt op deze iphone. Ik weet niet welke versie het is, ik weet wel dat ik iOS7 heb maar weet niet precies welke. Het is een zwarte iphone 5, 16gb. Ik hoop echt heel snel op antwoord want ik moet bereikbaar zijn. Oh en ook heb ik nog niet gesynchroniseerd met icloud, ik heb iemand anders zijn account gebruikt om apps te downloaden.
Help AUB!! ):

Zet m in DFU modus en dan herstellen. Hoe dat moet staat hier wel op het forum. Kun je gelijk een nieuwe apple id aanmaken voor eigen gebruik
  #3  
Oud 22-01-14, 17:09
nisrinefvx nisrinefvx is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis1982 Bekijk bericht
Zet m in DFU modus en dan herstellen. Hoe dat moet staat hier wel op het forum. Kun je gelijk een nieuwe apple id aanmaken voor eigen gebruik
Hoe weet ik dan welke firmware ik nodig heb?
  #4  
Oud 22-01-14, 17:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nisrinefvx Bekijk bericht
Hoe weet ik dan welke firmware ik nodig heb?
Dat weet iTunes voor jou want je moet herstellen met iTunes. iTunes herstelt met de laatste firmware.
  #5  
Oud 22-01-14, 17:44
nisrinefvx nisrinefvx is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat weet iTunes voor jou want je moet herstellen met iTunes. iTunes herstelt met de laatste firmware.
Dat gaat denk ik niet want ik heb mijn iphone nog nooit eerder aangesloten aan mijn laptop en herkent hem dus niet. Daarvoor moet ik hem eerst door windows laten accepteren en dat kan alleen als ik gewoon mijn iphone in kan. Maar dat gaat nu dus niet.
  #6  
Oud 22-01-14, 17:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zet de iPhone in DFU mode en herstel met iTunes. Als je niet weet wat DFU mode is dan klik op het blauwe vraagtekentje achter het woord DFU.
  #7  
Oud 22-01-14, 18:23
Dennis1982 Dennis1982 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 47
Standaard

Firmware kiest ie automatisch, daar hoef je je niet druk om te maken. Volg de aanwijzingen op het forum en je kunt met een uurtje weer bellen
  #8  
Oud 22-01-14, 19:03
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Hooguit moet je dar Apple id van de ander wat je gebruikte kennen om de iPhone opnieuw te activeren. Maar je downloadt daarmee apps, dus je kent het password ervan?
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
  #9  
Oud 22-01-14, 19:07
Dennis1982 Dennis1982 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 Bekijk bericht
Hooguit moet je dar Apple id van de ander wat je gebruikte kennen om de iPhone opnieuw te activeren. Maar je downloadt daarmee apps, dus je kent het password ervan?
Activeren doe je met een simkaart, als je je nieuwe apple id instelt is begin je gewoon weer met een lege telefoon
Reageren

Labels
geblokkeerd, icloud, iphone 5, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4s geblokkeerd valencio iPhone algemeen 4 24-09-13 14:14
Iphone geblokkeerd alicia0484 iPhone algemeen 15 20-03-13 12:14
iPhone is geblokkeerd ssem19 iPhone algemeen 5 17-10-10 11:01
iphone geblokkeerd lilianne6 Chat en geruchten 4 27-07-10 13:04
iPhone geblokkeerd evelyn iPhone algemeen 7 04-07-09 12:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:05.