//

Iphone wachtwoord bij diefstal

Iphone wachtwoord bij diefstal discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wanneer een Iphone gestolen wordt zet diegene de telefoon 9 van de 10 keer meteen uit. Op deze manier heb je dus helemaal niks ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-14, 18:41
rubievgoor rubievgoor is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Exclamation Iphone wachtwoord bij diefstal

Hallo,

Wanneer een Iphone gestolen wordt zet diegene de telefoon 9 van de 10 keer meteen uit. Op deze manier heb je dus helemaal niks aan de 'zoek mijn iphone' functie, want zodra de Iphone uit gaat verbreekt hij de verbinding.

Nu was mijn vraag, is er nou niemand ooit op het idee gekomen een app te ontwikkelen die er voor zorgt dat je bij het uitschakelen van je telefoon ook een wachtwoord in moet vullen. Of een eventuele fingerprint voor de 5s gebruikers.

Denk dat je op deze manier de diefstal van een Iphone een stuk minder aantrekkelijk maakt.

Ben benieuwd.

Gr.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-14, 18:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rubievgoor Bekijk bericht
Nu was mijn vraag, is er nou niemand ooit op het idee gekomen een app te ontwikkelen die er voor zorgt dat je bij het uitschakelen van je telefoon ook een wachtwoord in moet vullen.
Er zullen wel duizenden app ontwikkelaars op dat idee gekomen zijn. Het probleem is dat een app van derden niets kan veranderen aan zo'n functies.
  #3  
Oud 22-01-14, 18:52
rubievgoor rubievgoor is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Er zullen wel duizenden app ontwikkelaars op dat idee gekomen zijn. Het probleem is dat een app van derden niets kan veranderen aan zo'n functies.
Snap niet dat Apple hier niks mee doet aangezien het zo voor de hand ligt en voor hun echt een eitje is dit te integreren.
  #4  
Oud 22-01-14, 18:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rubievgoor Bekijk bericht
Snap niet dat Apple hier niks mee doet aangezien het zo voor de hand ligt en voor hun echt een eitje is dit te integreren.
Als het voor Apple een eitje is om zo'n functie te integreren dan dien bij Apple een "Enhancement Request" in:

Apple - iPhone - Feedback

Succes gewenst.
  #5  
Oud 22-01-14, 20:01
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Home + Power 10 seconden ingedrukt houden valt niet te omzeilen tenzij de iPhone andere hardware krijgt. Maar als je iPhone ooit vastloopt ben je maar al te blij dat die combinatie dan zorgt dat de iPhone opnieuw opstart.
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Je Iphone Tracken (bij diefstal) zonder MobileMe account? Het kan! joj3 iPhone Apps 3 31-07-10 21:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:19.