iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Fotos verwijderen Iphone 4 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/150960-fotos-verwijderen-iphone-4-a.html)

Ivo41 22-01-14 23:51

Fotos verwijderen Iphone 4
 
Wie o wie weet hoe ik de 6000 foto’s van mijn filmrol op mijn iphone 4 met systeem iOS 7.0.4 moet verwijderen? Ik synchroniseer telkens met Itunes en vink dan foto’s selecteren niet aan. Toch verwijderd hij dan niet de 33 gig aan foto’s die er nu opstaan. Ik heb het ook geprobeerd op mijn Iphone met naar instellingen gaan en dan gebruik, foto’s en camera, dan filmrol en probeer het te verwijderen door weg te vegen (kreeg ik als tip)
maar dat doet ie ook niet :mad:
Hoe krijg ik hem leeg??

Scotth 23-01-14 00:41

Gewoon als de iPhone in verkenner verschijnt bij het aankoppelen, erop klikken en dan kom je vanzelf in de mapjes waarin de foto's staan. Alles selecteren en deleten.

Ivo41 23-01-14 01:09

Ik heb geen Windows maar een IMac... Wat is verkenner?

deiphone3gs 23-01-14 09:21

De verkenner in apple is Finder(rare poppetje standaard links onder in het scherm) maar ik denk dat dat niet gaat helpen want als ik m'n iphone aansluit kan ik niks vinden om bestanden en/of mapjes te doorzoeken in de Finder(zou onder apparaten moeten staan maar is leeg). Alleen itunes vind hem onder apparaten.

Gr.

Guest-20180925190238 23-01-14 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deiphone3gs (Bericht 947065)
De verkenner in apple is Finder(rare poppetje standaard links onder in het scherm) maar ik denk dat dat niet gaat helpen want als ik m'n iphone aansluit kan ik niks vinden om bestanden en/of mapjes te doorzoeken in de Finder

Maar de foto's importeren met iPhoto of Fotolader gaat dan weer wel lukken. Na het importeren vragen die apps of de foto's op het iDevice moeten gewist worden.

Finder kan de /media directory op een iDevice niet benaderen (zonder jailbreak).

Ivo41 23-01-14 09:42

ik snap niet goed dat Itunes en de i-phone wat dat betreft uiterst gebruiksonvriendelijk zijn. Dat gehannes met die foto's moet toch veel beter kunnen?? Gewoon op de iphone mogelijk maken dat je snel je albums met foto's of muziek kunt beheren, wissen, verplaatsen, etc.

deiphone3gs 23-01-14 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 947068)
Maar de foto's importeren met iPhoto of Fotolader gaat dan weer wel lukken. Na het importeren vragen die apps of de foto's op het iDevice moeten gewist worden.

Finder kan de /media directory op een iDevice niet benaderen (zonder jailbreak).

Thanks wist ik niet handig om te doen!!!:D

Ivo41 23-01-14 09:49

Ja, klopt, maar met fotolader doet ie dat niet en Iphoto importeert alleen de laatste paar fotos als ze al eens geload zijn...

Guest-20180925190238 23-01-14 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ivo41 (Bericht 947074)
Ja, klopt, maar met fotolader doet ie dat niet...

Bij mij wel op een paar Macs. Succes verder. :-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:40.