//

Hoe krijg ik belonen van mijn 4s naar nieuwe 5s?

Hoe krijg ik belonen van mijn 4s naar nieuwe 5s? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eerst even inleiding: Gisteren heb ik mijn nieuwe 5s ontvangen. Ik hang hem aan iTunes en op dat moment zegt iTunes dat er een update ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-01-14, 14:29
Topdude Topdude is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 83
Standaard Hoe krijg ik beltonen van mijn 4s naar nieuwe 5s?

Eerst even inleiding:

Gisteren heb ik mijn nieuwe 5s ontvangen.
Ik hang hem aan iTunes en op dat moment zegt iTunes dat er een update is.
OK, doe maar dan. Immers al zo vaak gedaan.

De update (laatste versie) liep mis. Runtime errors. Nog nooit eerder gezien.
Het eind van het liedje was dat iTunes niet meer werkte en ook niet meer opnieuw wilde installeren.

Zitten zoeken naar Runtime errors. Visual basic pakkage opnieuw geïnstalleerd, maar niets helpt.

Nu to the point: op mijn 4s staan custom ringtones die ik op mijn 5s wil hebben.
Kopie op iTunes en terugzetten, zou je denken. Helaas. Doet het niet.

Hoe krijg ik ooit mijn tonen van 4s naar mijn 5s?

Ik begrijp er weinig van. iTunes op pc is volstrekt onbruikbaar geworden. Sterker nog, het heeft voor zoveel problemen gezorgd dat andere programma's ook niet meer werken.
Nu moet het via de laptop, maar die kan m'n nieuwe foon niet lezen, zegt hij, en nu staat hij hem te herstellen.

Help?

Laatst gewijzigd door Topdude; 24-01-14 om 18:40.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-01-14, 12:19
Topdude Topdude is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 83
Standaard

Zie hier voor de oplossing van mijn probleem met foutmeldingen etc.
Ik heb inmiddels gewoon weer kunnen synchroniseren.

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-1-4-62-a.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hellppp.. mijn scherm van mijn iphone 5 is stuk hoe krijg ik nu mijn fotos eraf?????? shiridaatjuh iPhone algemeen 7 23-10-13 00:39
Mac OS X: Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac Poupoulossos iTunes 1 24-12-11 14:48
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? Lotje Muziek, foto & video 7 04-09-09 17:19
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? ferry01 Archief 3 31-03-09 17:33
Mac OS X: Hoe krijg je alle data van iphone naar nieuwe mac (oude is gestolen) meul iTunes 3 29-12-08 15:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:00.