//

Fout R6034 (C++ lib) bij installatie Itune 11.1.4.62

Fout R6034 (C++ lib) bij installatie Itune 11.1.4.62 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Bij auto-installatie (dus vanuit ITunes zelf) treedt er "een" fout op. Een handmatige installatie levert fout R6034 (ongeldige manier openen C++ library) op. Annuleren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-01-14, 13:35
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard Fout R6034 (C++ lib) bij installatie Itune 11.1.4.62

Dag,

Bij auto-installatie (dus vanuit ITunes zelf) treedt er "een" fout op.

Een handmatige installatie levert fout R6034 (ongeldige manier openen C++ library) op. Annuleren van de installtie: de fout gaat nu ook bij andere toepassingen optreden.

Verse totale backup (image) teruggezet: alles ok.

Win7 32 bit.

Geen update voor mij du.

Ik lees alleen nergens iets van iemand anders met DIT probleem, WEL andere problemen.

Heeft iemand enige suggestie?
__________________
Willem.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-01-14, 11:15
Topdude Topdude is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 83
Standaard

Er zijn veel problemen met deze versie: https://discussions.apple...7600?start=0&tstart=0

Let dus op en update niet zomaar. Ik ben ondertussen ook al even bezig met itunes terug werkende te krijgen. Allerhande errors na een installatie dat installatie opnieuw moet gebeuren en dergelijke...
Ik heb overigens Windows 7 64bit.


als je error 126 or windows error 7 krijgt, verwijder itunes, apple software updater, apple mobile device support, bonjour en apple application support. In die volgorde. Kijk daarna als je nog mappen van bonjour, ipod, itunes, ... hebt staan in Program Files (x86). Een map zal nog bestaan met een dll bestand er in, verwijder deze ook.
Daarna nog even het register opschonen om ongeldige iTunes sleutels te verwijderen.
Cc cleaner kan dat wel.
Opnieuw opstarten.

En dan maar weer iTunes installeren. De laatste versie installeert dan wel zonder problemen.

Heel gedoe, maar uiteindelijk lukt het. Heeft me wel bijna twee dagen gekloot gekost.

Succes!
  #3  
Oud 26-01-14, 14:19
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Dank Topdude,

Ik wacht wel op een update voor de update. De boel loopt elke keer bij mij dusdanig in de soep dat de C++ lib wel verkracht lijkt: ook andere toepassingen vertonen ineens problemen.
Ik heb een backup van een goed werkend geheel, maar wacht toch nog even.

Voor wat je vertelt is Revo Uninstaller Pro een aardige, al hielp die mij ook niet (hmmm, weliswaar NA poging tot update ...)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 januari 2014 om 15:26 ----------

Ohh, wat mooi .....

Aanvulling.
Heb de apple forums gelezen (wat een zootje deze update zeg!)
Dar kwam jouw "recept" erg vaak voor, dus toch maar de duik genomen en HOCUS POCUS PAS. Voor elkaar GROOOOOTE Dank.
Enige wat ik NIET heb gedaan is het register opschonen, is dus blijkbaar ook niet nodig en de resten komen nog wel eens aan bod in REVO.
  #4  
Oud 26-01-14, 16:38
rooieveters rooieveters is offline
• iOS 6.1.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 4
Standaard iTunes

@topdude,ik heb je advies opgevolgd en alles werkt weer naar behoren tnx.
wat wel opvalt is dat iCloud op de windows vista laptop niet meer wordt ondersteund,alleen nog 7 en 8.
Voor de rest weer happy
  #5  
Oud 26-01-14, 16:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rooieveters Bekijk bericht
wat wel opvalt is dat iCloud op de windows vista laptop niet meer wordt ondersteund,alleen nog 7 en 8.
Met het iCloud Control Panel 2.1.3 voor Windows Vista zou het wel moeten lukken:

iCloud Control Panel 2.1.3 for Windows Vista

Release 22 januari 2014
  #6  
Oud 26-01-14, 17:03
rooieveters rooieveters is offline
• iOS 6.1.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 4
Standaard

Dank Timosha,iCloud ook weer terug,jullie zijn fantastisch
  #7  
Oud 29-01-14, 17:27
DonaldR DonaldR is offline
• iOS 10.3.3
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 48
Standaard

Zit met de handen in het haar na een R6034 error toen ik iTunes probeerde te updaten. Heb nog XP. Is alles van Apple uninstallen de enige mogelijkheid? Iemand ervaring met dit probleem en XP. Damn
  #8  
Oud 30-01-14, 12:03
TheoH61 TheoH61 is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard Geslaagd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Topdude Bekijk bericht
Er zijn veel problemen met deze versie: https://discussions.apple...7600?start=0&tstart=0

Let dus op en update niet zomaar. Ik ben ondertussen ook al even bezig met itunes terug werkende te krijgen. Allerhande errors na een installatie dat installatie opnieuw moet gebeuren en dergelijke...
Ik heb overigens Windows 7 64bit.


als je error 126 or windows error 7 krijgt, verwijder itunes, apple software updater, apple mobile device support, bonjour en apple application support. In die volgorde. Kijk daarna als je nog mappen van bonjour, ipod, itunes, ... hebt staan in Program Files (x86). Een map zal nog bestaan met een dll bestand er in, verwijder deze ook.
Daarna nog even het register opschonen om ongeldige iTunes sleutels te verwijderen.
Cc cleaner kan dat wel.
Opnieuw opstarten.

En dan maar weer iTunes installeren. De laatste versie installeert dan wel zonder problemen.

Heel gedoe, maar uiteindelijk lukt het. Heeft me wel bijna twee dagen gekloot gekost.

Succes!
Bedankt voor de oplossing, Het is mij gelukt en heb ITunes weer terug op de PC. Maar nu....wat bij een volgende update??

Groet
  #9  
Oud 30-01-14, 12:07
DonaldR DonaldR is offline
• iOS 10.3.3
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 48
Standaard

Thanks Topdude. Ik had je bericht al gezien en genoteerd. Neem aan dat alles ook geldt voor m'n stokoude XP. Er is helaas geen ontkomen aan. Benieuwd hoe alles uitpakt.
Donald
  #10  
Oud 03-02-14, 17:06
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard Fout

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DonaldR Bekijk bericht
Zit met de handen in het haar na een R6034 error toen ik iTunes probeerde te updaten. Heb nog XP. Is alles van Apple uninstallen de enige mogelijkheid? Iemand ervaring met dit probleem en XP. Damn
Hier het zelfde probleem ook XP Prof wou iTunes update kreeg fout melding Error7(Windows error 126)
Gezocht kwam hier,maar de Windows fout ook ingevoerd. Mijn vraag is deze site betrouwbaar?, dat zou het probleem oplossen

How to Fix EXE Errors
  #11  
Oud 03-02-14, 17:24
DonaldR DonaldR is offline
• iOS 10.3.3
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 48
Standaard

Ik heb mij aan de tips van Topdude gehouden. iTunes 11.1.4 laat zich daarna idd soepeltjes installeren. 't Is even werk. Mobile device support liet zich niet meteen uninstallen. Alles draait Thnx
  #12  
Oud 03-02-14, 17:49
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard Fout

Deze maand,uiterlijk begin volgende maand moet ik een nieuwe pc kopen. Voor mij zou de andere oplossing beter zijn. Nu kan ik met mijn iPad en iPot niet bij iTunes. Sowieso is de oude pc gemachtigd voor mijn iPad/pot. Dat moet eraf als er een nieuwe komt.

Durf het niet aan om alles eraf te gooien,er staat op beiden zoveel op. Vandaar mijn vraag of die site betrouwbaar is. Als ik iTunes maar weer terug heb,daarna doe ik er niets meer aan.

Hoop dat ik duidelijk genoeg ben. Wacht met dat te downloaden tot ik zekerheid heb, dat een betrouwbare site is

Bij voorbaat dank......
  #13  
Oud 03-02-14, 20:19
DonaldR DonaldR is offline
• iOS 10.3.3
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 48
Standaard

Ik ken die site niet. Ik weet ook niet of zij de remedie kunnen verschaffen. De (mislukte) update van iTunes heeft al diverse zaken op je harddisk veranderd. De onderdelen hebben bv al een andere datum gekregen, zag ik. Met het uninstallen en ff het register cleanen ben je in principe zo klaar. Je bent je apps en zo niet kwijt. Een nieuwe iTunes ziet al je instellingen en apps vanzelf weer.
  #14  
Oud 03-02-14, 20:33
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 25wilma Bekijk bericht
Deze maand,uiterlijk begin volgende maand moet ik een nieuwe pc kopen. Voor mij zou de andere oplossing beter zijn. Nu kan ik met mijn iPad en iPot niet bij iTunes. Sowieso is de oude pc gemachtigd voor mijn iPad/pot. Dat moet eraf als er een nieuwe komt.

Durf het niet aan om alles eraf te gooien,er staat op beiden zoveel op. Vandaar mijn vraag of die site betrouwbaar is. Als ik iTunes maar weer terug heb,daarna doe ik er niets meer aan.

Hoop dat ik duidelijk genoeg ben. Wacht met dat te downloaden tot ik zekerheid heb, dat een betrouwbare site is

Bij voorbaat dank......
Je kan altijd opteren om een oudere versie van iTunes te installeren...

Old Version of iTunes Download - OldApps.com

Denk erom !!! Deze site is zwaar gesponsord dus goed uitkijken op welke link je klikt...Als je enkel op de namen klikt en niet op de gesponsorde download banners zit je wel goed...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #15  
Oud 04-02-14, 21:53
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard Fout..

Wat ik niet kan begrijpen,dat iTunis die download nog uitvoerd. Lees dat er steeds meer mensen bij komen die niet meer bij iTunes kunnen. Voor mij is het over,nieuw installeren werkt niet. Eerst een nieuwe pc dan opnieuw. Zoveel mensen in de problemen,dan stop je ermee. Vinden jullie dat niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Bij Redsnow msvcrt.dll fout, bij Snowbreeze voorheen 3194 fout clim Jailbreak 8 04-01-13 12:28
Iphone 3GS blijft bij installatie IOS 6 icm herstel hangen bij aansluiten Itunes martwout iPhone algemeen 0 11-10-12 18:05
Windows: Installatie Itunes lukt niet (windows installer fout) kimkimkims iTunes 4 11-12-11 20:21
Fout installatie NAVIGON Mobile Navigator Europe dominiqu3 iPhone Apps 16 17-06-11 21:20
installatie fout berenhap Archief 0 06-06-08 09:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.