Iphone 4s Ios 7.0.4 activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Yassine als je op google zoekt vindt je al heel veel stuur mij even een pm op ik antwoord zeker...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Yassine als je op google zoekt vindt je al heel veel stuur mij even een pm op ik antwoord zeker
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb ik al vaker gedaan , ik heb gebeld .. teruggegaan . Hij heeft me gewoon hard genaaid.
Nu dat niet lukt ben ik van plan om mijn iphone 4s te sshen via dat programmaatje op de pc. Maar wanneer ik dat doe komt er iets te staan met ignoring unsupported device... kan iemand me daarmee verder helpen ? |
|
|||
|
|||
Om een SSH (Secure Shell) verbinding te maken met een iPhone moet er op de iPhone de OpenSSH server draaien. OpenSSH kan men alleen installeren met een jailbreak.
|
|
|||
|
|||
Helaas wil evasion7 alleen maar geactiveerde toestellen jailbreaken (is waarschijnlijk nodig om de exploit uit te voeren). Die SSH-dingen (ook wat ik eerder zei) werken helaas alleen met de iPhone 4 (niet de 4s, 5, 5c en 5s) omdat die ook met RedSn0w te jailbreaken is via een permanent bootrom-lek. Sorry dat ik je blij heb gemaakt met een dooie mus, ik dacht eerst dat evasion7 ook niet-geactiveerde toestellen kon jailbreaken.
Maar helaas is er dus nog geen oplossing. Misschien wordt het ID van de verkoper ooit gewist of komt er toch een (hardwarematige) hack, maar ik zou er niet op rekenen. Je kan het proberen te verkopen als iPhone voor onderdelen, want waarschijnlijk is alles op het moederbord na nog her te gebruiken.
|
|||
|
|||
Bedankt ! Voor hoeveel kan ik die iphone onderdelen verkopen ongeveer ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s iOS 6.1.2 activeren zonder sim | Chleuh | iPhone algemeen | 14 | 28-03-13 14:39 |
Iphone 3GS persoonlijke hotspot activeren iOS 4.3.5 | Mauriceapple | iPhone algemeen | 19 | 27-09-11 22:49 |
iPhone: activeren iphone 4 iOS 4.2 | Buffalo | Jailbreak | 4 | 23-12-10 20:38 |
iPhone: Activeren van IOS 4.2.1 op Iphone 3g | SirYoshi | Jailbreak | 1 | 29-11-10 20:02 |
Iphone 3G IOS 4.0 Activeren | laartjuh0 | iPhone algemeen | 0 | 15-11-10 10:51 |
|
|