//

Accu iPhone 4s

Accu iPhone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 4s nu één dag, en ik vind dat ie best snel leeg is. Ik heb al verschillende dingen uitgezet, maar hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-01-14, 16:28
Jew Jew is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Locatie: Limburg
Berichten: 17
Standaard Accu iPhone 4s

Ik heb mijn iPhone 4s nu één dag, en ik vind dat ie best snel leeg is.
Ik heb al verschillende dingen uitgezet, maar hij blijft best wel snel leeg gaan.

Status:
61%
Gebruik: 2 uur en 51 minuten.
Stand-by: 9 uur en 17 minuten.
Tijdstip: 15:22.

Ook zit het vierkantje van de homeknop een beetje scheef, levert geen probleem op, maar ziet niet zo mooi uit. Is hier een oplossing voor? (Behalve opsturen? Ik wil best iets daarvoor betalen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-14, 16:43
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Tot 2 weken terug had ik een 4s op 7.0.4 draaien en daar ging de batterij ongeveer 4,5 tot 5 uur mee. Dus je kan er van uit gaan dat jou batterijgebruik conform de specificaties is. Met de iphone 5s haal ik rond de 7,5 uur op Wi-Fi en 6 uur op 3G
  #3  
Oud 31-01-14, 17:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jew Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone 4s nu één dag, en ik vind dat ie best snel leeg is.
Ik heb al verschillende dingen uitgezet, maar hij blijft best wel snel leeg gaan.

Status:
61%
Gebruik: 2 uur en 51 minuten.
Stand-by: 9 uur en 17 minuten.
Tijdstip: 15:22.

Ook zit het vierkantje van de homeknop een beetje scheef, levert geen probleem op, maar ziet niet zo mooi uit. Is hier een oplossing voor? (Behalve opsturen? Ik wil best iets daarvoor betalen)
Dit is zowat de normale gebruikstijd bij een 4S hoor. Het hangt ervan af wat je er in die tijd mee gedaan hebt naturlijk. Dat weten wij niet.
Als ik dat zo zie kan je ong de 6 uur gebruik halen (afhankelijk wat je er nog mee doet natuurlijk) en dat is net een heel goede batterijduur .

De meeste androidtoestellen halen zelfs nog geen 5 uur gebruik, alleen de allernieuwste die een veel grotere batterij aan boord hebben halen dat.

Maar zeg eens wat je er allemaal mee gedaan hebt? Dat heeft mss een beter idee. 3G gebruik of alleen Wi-Fi? Games gespeelt, welke? Gps gebruikt enz....
  #4  
Oud 31-01-14, 17:42
Jew Jew is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Locatie: Limburg
Berichten: 17
Standaard

Ik gebruik tijdelijk geen 3G, ik speel de game Flappy Bird, Touch Grind Skate 2 en gebruik Instagram, Facebook en Twitter. Ik sluit elke keer alle apps bij het multitaskmenu.

Fijn dat ik gewoon een goede accu heb! Dank jullie wel voor de reacties.
  #5  
Oud 31-01-14, 17:48
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Misschien wel handig om te vertellen of deze nieuw of tweedehands is gekocht
  #6  
Oud 31-01-14, 17:51
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Games spelen is een dooddoener voor de batterij.. Je zal merken dat als je geen games hebt gespeeld, je batterij het langer volhoudt. Games vergen namelijk meer van de processor en scherm, waardoor dus de accu zwaarder belast wordt
  #7  
Oud 31-01-14, 18:13
Jew Jew is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Locatie: Limburg
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 Bekijk bericht
Misschien wel handig om te vertellen of deze nieuw of tweedehands is gekocht
Nieuw gekocht.
  #8  
Oud 31-01-14, 18:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jew Bekijk bericht
Ik gebruik tijdelijk geen 3G, ik speel de game Flappy Bird, Touch Grind Skate 2 en gebruik Instagram, Facebook en Twitter. Ik sluit elke keer alle apps bij het multitaskmenu.

Fijn dat ik gewoon een goede accu heb! Dank jullie wel voor de reacties.
Games zuipen wel wat meer batterij. .
En je hebt zelfs games bij die zo zwaar zijn zoals wild blood dat je batterij al na 2u-2u30 plat is.
  #9  
Oud 31-01-14, 20:36
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Je hebt m een dag zeg je?

De batterij wordt nog iets sterker na een paar dagen / laadcycli. Als je je het beste uit je batterij wil halen lees dan de tips van Apple op Apple - Batteries

4 tot 4,5 uur gebruik is normaal voor een iPhone 4/4S, dus voorlopig nog niets om je zorgen over te maken!
  #10  
Oud 31-01-14, 22:17
Jew Jew is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Locatie: Limburg
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Je hebt m een dag zeg je?

De batterij wordt nog iets sterker na een paar dagen / laadcycli. Als je je het beste uit je batterij wil halen lees dan de tips van Apple op Apple - Batteries

4 tot 4,5 uur gebruik is normaal voor een iPhone 4/4S, dus voorlopig nog niets om je zorgen over te maken!
Gelukkig!
Dank jullie wel voor de reacties.
  #11  
Oud 31-01-14, 22:33
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Inderdaad, na een ongeveer een week werkt de batterij pas goed.
  #12  
Oud 31-01-14, 23:51
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Verder kun je altijd 4G uitschakelen, je helderheid niet op het maximum zetten, apps zoals Facebook en WhatsApp niet op de achtergrond toestaan te draaien en nog meer andere tips opzoeken.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #13  
Oud 01-02-14, 01:15
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Verder kun je altijd 4G uitschakelen, je helderheid niet op het maximum zetten, apps zoals Facebook en WhatsApp niet op de achtergrond toestaan te draaien en nog meer andere tips opzoeken.
Een iPhone 4S heeft geen 4G, en 4G gebruikt minder batterij op een iPhone 5S en 5C dan 3G. Op een iPhone 5 is het batterijgebruik van 3G en 4G hetzelfde*.
Dus 4G uitzetten heeft geen nut, tenzij je in een gebied komt waar geen 4G is.

En ik kan niet begrijpen waarom je Whatsapp niet op push zou zetten. Ten eerste is het verschrikkelijk irritant voor degene die je probeert te bereiken, ten tweede verbruik je alleen maar meer batterij hierdoor als je constant Whatsapp handmatig moet checken.

*Bron: zie specificaties op de site van Apple.
  #14  
Oud 01-02-14, 04:17
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ipeertje Bekijk bericht
En ik kan niet begrijpen waarom je Whatsapp niet op push zou zetten. Ten eerste is het verschrikkelijk irritant voor degene die je probeert te bereiken
@Bubbly had het denk ik over 'op de achtergrond laten draaien', het nieuwe 'ververs op achtergrond in iOS 7 - niet over push (notificaties).

Diegene die iemand via whatsapp probeert te bereiken, kan meestal wel zien wanneer de ontvanger voor het laatst online is geweest en dus of het bericht gelezen is.
(Ik hou er altijd rekening mee dat iemand push heeft uitstaan, en stuur in geval van dringend / nood dan ook een sms)
  #15  
Oud 01-02-14, 13:31
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jew Bekijk bericht
Ook zit het vierkantje van de homeknop een beetje scheef, levert geen probleem op, maar ziet niet zo mooi uit. Is hier een oplossing voor? (Behalve opsturen? Ik wil best iets daarvoor betalen)
Als je garantie op je toestel wil behouden moet je daar niet zelf aan gaan lopen rommelen.
En al helemaal niet naar van die handige mannetjes brengen.
  #16  
Oud 01-02-14, 13:43
Jew Jew is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Locatie: Limburg
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Als je garantie op je toestel wil behouden moet je daar niet zelf aan gaan lopen rommelen.
En al helemaal niet naar van die handige mannetjes brengen.
Oke, ik was al niet van plan om het zo te katen.
Dank je wel voor de reactie.
  #17  
Oud 01-02-14, 14:46
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Ja je kan het het beste via Apple doen of via een reseller.
Via Apple gaat ook best snel hoor en anders mocht je in de buurt van een van de Apple stores wonen is dat ook een optie om daar een afspraak te maken.
  #18  
Oud 10-02-14, 19:03
Koockaburra Koockaburra is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: Groningen
Berichten: 30
Standaard

Ik heb mijn iPhone 4S nu enkele maanden en was altijd heel tevreden over de accu. Ik kon mailen, whatsappen, op Facebook berichten kijken en plaatsen en wanneer ik dan heel veel met mijn telefoon bezig was, kreeg ik 'm 's avonds bijna leeg. De eerste 4, 5 uur liep hij ongeveer een procent per uur leeg.

Nu ineens, zonder iets nieuws te downloaden, terwijl de schermhelderheid laag staat en locatie uit, mijn mails eens per half uur worden opgehaald (dus niks veranderd ten opzichte van een poosje geleden), loopt mijn accu ineens heel snel terug. Nu zit de accu op 32% en de telefoon is nu 8 uur en 38 minuten stand-by. Op deze manier haalt ie het einde van de avond niet.

Laatst gewijzigd door Koockaburra; 10-02-14 om 19:10. Reden: fout
  #19  
Oud 11-02-14, 09:44
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Lol bijna 3u gebruik op een 4S en dan nog op 60%+ zitten en je klaagt daarover????

Ik heb zoveel nog niet op mijn 5S.
  #20  
Oud 11-02-14, 11:43
Koockaburra Koockaburra is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: Groningen
Berichten: 30
Standaard

Ik heb gisteren nadat ik deze reactie plaatste, mijn telefoon teruggezet naar de fabrieksinstellingen en alles weer opnieuw geïnstalleerd. Het was een hoop werk, maar hij doet het weer zoals ik van 'm gewend ben. 1 uur en 40 minuten van de lader af en de accu staat nog op 98%, terwijl ik wat mails heb gestuurd.

Wat ik me afvraag is dit:

Zou het kunnen dat een update van een app ineens veel accu begint te vreten? Toch heel vreemd dat je accu ineens ander gedrag gaat vertonen, zonder dat je welke instelling dan ook hebt aangepast.

Oh, ik heb er trouwens geen problemen mee dat de accu leegloopt wanneer ik de foon gebruik, maar wat mij stoort is dat de accu leegloopt terwijl de foon gewoon naast me ligt, met vrijwel alles dat uit kan, ook uit is....

Laatst gewijzigd door Koockaburra; 11-02-14 om 11:47. Reden: fout
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Accu iPhone JeSuisJolien iPhone algemeen 0 22-04-12 13:45
Accu indicatie fout na vervanging accu emmel iPhone algemeen 0 07-03-12 16:08
iPhone: Accu op 100% Onjuiste weergave accu inhoud. conquistadorr Jailbreak 0 22-06-11 19:18
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? Jarno05 iPhone algemeen 3 29-03-11 19:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.