//

Profielen verplaatsen van de ene iphone naar de andere iphone

Profielen verplaatsen van de ene iphone naar de andere iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iphone 4s is een Exchange profiel geinstalleerd dat ik gebruik om mijn werk e-mail, kalender en contacten te synchroniseren. Ik vraag mij af ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-01-14, 19:38
Graf Zum Kotzen Graf Zum Kotzen is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 146
Question Profielen verplaatsen van de ene iphone naar de andere iphone

Op mijn iphone 4s is een Exchange profiel geinstalleerd dat ik gebruik om mijn werk e-mail, kalender en contacten te synchroniseren. Ik vraag mij af in hoeverre ik een dergelijk profiel ook naar mijn andere iphone 5s kan verplaatsen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-14, 19:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graf Zum Kotzen Bekijk bericht
Ik vraag mij af in hoeverre ik een dergelijk profiel ook naar mijn andere iphone 5s kan verplaatsen?
Het profiel opnieuw installeren op de iPhone 5s met de Apple Configurator. Profielen gaan ook mee in een versleutelde iTunes backup. Als je een backup van de iPhone 4S terugzet op de iPhone 5s worden de profielen ook overgezet.
  #3  
Oud 31-01-14, 20:08
Graf Zum Kotzen Graf Zum Kotzen is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Het profiel opnieuw installeren op de iPhone 5s met de Apple Configurator. Profielen gaan ook mee in een versleutelde iTunes backup. Als je een backup van de iPhone 4S terugzet op de iPhone 5s worden de profielen ook overgezet.
Betekent dat dit alleen kan door een totale backup van mijn 4s en dan een transfer naar mijn 5s? Of kan ik ook alleen een profiel overzetten met de apple configurator?
  #4  
Oud 31-01-14, 20:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graf Zum Kotzen Bekijk bericht
Betekent dat dit alleen kan door een totale backup van mijn 4s en dan een transfer naar mijn 5s? Of kan ik ook alleen een profiel overzetten met de apple configurator?
Wat de backup betreft, ja een volledige backup. Een gedeeltelijke iTunes backup terugzetten kan trouwens niet.

Als het profiel in de Apple Configurator staat kan je dat installeren op de iPhone 5s.
http://support.apple.com/kb/HT5833?viewlocale=nl_NL
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Geld overdragen van ene naar andere apple id Werkpaard iTunes 1 12-09-13 22:48
Apps van ene iPhone naar andere. sermedg iPhone Apps 4 29-07-10 23:13
van de ene naar de andere exchange server remind99 iTunes 0 17-05-09 11:09
App van de ene computer naar de andere? mathijs666 iPhone Apps 2 26-12-08 11:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:12.