iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4S connector defect! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/151466-iphone-4s-connector-defect.html)

Wesley2107 06-02-14 21:10

iPhone 4S connector defect!
 
Beste mensen,

Ik heb een iPhone 4s 16gb waarvan de docking connector defect is.
Dit is van de 1 op andere dag plots gebeurd, ik kan niet verbinden met iTunes noch kan ik het toestel laden als hij aanstaat.

Steek ik de kabel erin als hij aanstaat, dan moet ik het toestel uitzetten en als ik hem na 2 uur aan doe is hij tegen de 95% opgeladen.

Er zit geen stof of pluisjes vast in de connector, daar heb ik al op gecontroleerd.

Nu zit ik vandaag te kijken via de Apple site wat betreft garantie, serienummer ingevoerd en blijkt dat ik tot aanstaande dinsdag 11 februari garantie heb op het toestel.

Zou dit voldoende zijn om de afstand naar de Apple Store in Amsterdam af te leggen voor een kosteloze reparatie? Ik beschik helaas niet meer over een aankoopbon van mijn toestel.

Mijn toestel is verder gewoon nog in perfecte staat (geen krassen, deukjes).

Of ben ik wellicht beter uit om een reparatie uit te voeren in mijn eigen stad? Persoonlijk wil ik die 5 dagen garantie die ik nog over heb wel benutten!

Ik hoor graag van jullie!

ballegooier 06-02-14 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wesley2107 (Bericht 948833)
Nu zit ik vandaag te kijken via de Apple site wat betreft garantie, serienummer ingevoerd en blijkt dat ik tot aanstaande dinsdag 11 februari garantie heb op het toestel.

Zou dit voldoende zijn om de afstand naar de Apple Store in Amsterdam af te leggen voor een kosteloze reparatie? Ik beschik helaas niet meer over een aankoopbon van mijn toestel.

Slim dat je even gechecked hebt. Ik zou proberen een afspraak te maken bij de Genius Bar, en anders gewoon langs gaan. Je bent immers nog maar net op tijd (gezien je garantie volgende week afloopt)

Bon heb je niet nodig, hebben ze mij ook alle drie de keren dat ik mijn toestel liet vervangen onder garantie, niet om gevraagd. Ze checken de garantiedatum op serienummer.

Laten repareren kan ook, maar dan draai je dus zelf voor de kosten op, terwijl je met wat moeite (langsgaan) gratis een omruil toestel kan krijgen van Apple.

Roos79 07-02-14 07:50

Misschien is bellen met Apple ook een optie?
In ieder niet zonder afspraak naar de store gaan want de kans dat ze helpen is klein.
(Of je heb uren de tijd om te wachten)

ballegooier 07-02-14 09:07

Ja dat is wel te adviseren. Maar je wilt natuurlijk wel voor dinsdag geholpen zijn!

Roos79 07-02-14 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 948875)
Ja dat is wel te adviseren. Maar je wilt natuurlijk wel voor dinsdag geholpen zijn!

Dus dan is bellen sneller ook kunnen zei soms wel een gaatje vinden voor een afspraak ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:53.