//

Iphone 5 scherm verkleurt als ik op mijn beeldscherm druk

Iphone 5 scherm verkleurt als ik op mijn beeldscherm druk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds afgelopen week het vreemde verschijnsel dat wanneer ik mijn scherm aanraak er aan de gehele linkerkant paarse strepen en stippen in het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-02-14, 23:10
bartdewinter bartdewinter is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 1
Exclamation Iphone 5 scherm verkleurt als ik op mijn beeldscherm druk

Ik heb sinds afgelopen week het vreemde verschijnsel dat wanneer ik mijn scherm aanraak er aan de gehele linkerkant paarse strepen en stippen in het scherm voorbij komen. Daarnaast merk ik dat mijn scherm aan de rechterzijde een stuk losser en hoger zit in vergelijking met de linkerzijde.

Heeft iemand enig idee hoe Apple met deze klacht om zou gaan en of het handig is om een afspraak te maken bij de genius bar in Amsterdam. Aangezien mijn iphone refurbished is en ik buiten de standaard garantie val van Apple zelf.

Ook is het misschien handig om te weten dat er stof achter mijn lens van mijn camera zit. Ik las in een ander topic dat ze daar ook wel is wat me doen!

Iemand enig idee of dezelfde ervaringen?

Ik hoor het graag!

Groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-14, 07:53
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Hangt van de leeftijd van je iPhone af of je binnen het jaar valt of je heb Apple care.
Reageren

Labels
iphone 5, kleurverschil, scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hellppp.. mijn scherm van mijn iphone 5 is stuk hoe krijg ik nu mijn fotos eraf?????? shiridaatjuh iPhone algemeen 7 22-10-13 23:39
Iphone 5 scherm verkleurt soms blauw en vervaagt helemaal weg Arnaud_b iPhone algemeen 8 08-10-13 19:33
ipad als beeldscherm?? hmeijlink iPad algemeen 0 22-07-11 13:12
iPhone 3GS valt uit als ik was harder druk op me scherm. mali112 iPhone algemeen 0 04-06-11 02:02
Als ik op de mail icon druk dan gaat hij even open en valt weer weg!? scorpioking Archief 2 06-05-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:45.