//

Batterij iPhone 5S loopt opeens leeg

Batterij iPhone 5S loopt opeens leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds het begin van deze week loopt de batterij van mijn 5S opeens veel sneller leeg dan normaal. De procenten gaan omlaag terwijl ik niks ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-14, 10:25
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Unhappy Batterij iPhone 5S loopt opeens leeg

Sinds het begin van deze week loopt de batterij van mijn 5S opeens veel sneller leeg dan normaal.
De procenten gaan omlaag terwijl ik niks doe, ik merkte ook al dat het veel sneller ging van 100% naar 99% normaal begon het leeglopen na 3 tot 3,5 uur en nu al binnen 2 uur terwijl ik hem dan nauwelijks gebruik.

Ik heb in de tussentijd geen nieuwe apps of instellingen verandert.
Ik heb de helderheid van scherm meestal zo laag mogelijk en ik heb ook locatievoorziening uitgezet maar dat blijkt niet te helpen, ik hen ook dingen als Bluetooth enzo uitstaan behalve Wi-Fi staat aan maar dat staat alleen aan als ik thuis ben.
Ook sluit ik bijna altijd alle apps meteen af, dus er draait niks op de achtergrond.

Toen ik vannacht ging slapen had ik nog 25% batterij over en toen ik wakker werd (7 uur later) nog maar 4%... normaal ging er in een nachtje maximaal 2% ofzo vanaf.
Ik heb de iPhone pas 1,5 maand en ik hoop echt niet dat ik nu al hetzelfde probleem heb als met mijn samsung

Iemand van jullie misschien tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-14, 10:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3tekens Bekijk bericht
Iemand van jullie misschien tips?
Voor vandaag ben je #1. Maar gisteren was er ook eentje:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...supersnel.html
  #3  
Oud 08-02-14, 10:43
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Voor vandaag ben je #1. Maar gisteren was er ook eentje:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...supersnel.html
Maar bij deze gebruiker gaat het volgens mij nog sneller, en mijn iPhone wordt volgens mij ook niet zo overdreven warm..

Maar ik zal hem wel eens kalibreren vandaag (dit heb ik in het verleden ook eens gedaan omdat mijn iPhone nooit de 100% aangaf na het opladen)
  #4  
Oud 08-02-14, 10:45
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

Apple kan op afstand het gedrag van je processor regelen. Gewoon al je data verbindingen uitzetten en het probleem is opgelost
  #5  
Oud 08-02-14, 10:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jevamo Bekijk bericht
Apple kan op afstand het gedrag van je processor regelen.
Hoe regelt Apple van op afstand het gedrag van de A7/M7 processor? Leg eens uit?
  #6  
Oud 08-02-14, 10:52
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jevamo Bekijk bericht
Apple kan op afstand het gedrag van je processor regelen. Gewoon al je data verbindingen uitzetten en het probleem is opgelost
Al mijn data verbindingen uitzetten?
Dan kan ik toch niet meer internetten enzo?
  #7  
Oud 08-02-14, 11:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3tekens Bekijk bericht
Dan kan ik toch niet meer internetten enzo?
Dat klopt. Maar als je niet wil dat Apple het gedrag van de A7/M7 processor in die iPhone 5s van op afstand gaat regelen zal je toch alle internet-verbindingen moeten uitzetten.

Succes verder.
  #8  
Oud 08-02-14, 11:36
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat klopt. Maar als je niet wil dat Apple het gedrag van de A7/M7 processor in die iPhone 5s van op afstand gaat regelen zal je toch alle internet-verbindingen moeten uitzetten.

Succes verder.
Uhm... Ik snap hier vrij weinig van..
Waarom doen ze dit dan? willen ze dan dat je helemaal paniek naar de Aplle store komt ofzo?
  #9  
Oud 08-02-14, 12:28
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jevamo Bekijk bericht
Apple kan op afstand het gedrag van je processor regelen. Gewoon al je data verbindingen uitzetten en het probleem is opgelost
Dit is je reinste onzin.. Sorry als ik je beledig, dat doe ik namelijk express, maar ik heb het net op een kleuter geprobeerd en die noemde me stommerd (van je neefjes moet je 't hebben).

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 februari 2014 om 11:29 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3tekens Bekijk bericht
Uhm... Ik snap hier vrij weinig van..
Waarom doen ze dit dan? willen ze dan dat je helemaal paniek naar de Aplle store komt ofzo?
Timosha was dus sarcastisch in zijn laatste bericht. Zoiets gebeurd namelijk niet.
  #10  
Oud 08-02-14, 13:29
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel Bekijk bericht
Dit is je reinste onzin.. Sorry als ik je beledig, dat doe ik namelijk express, maar ik heb het net op een kleuter geprobeerd en die noemde me stommerd (van je neefjes moet je 't hebben).

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 februari 2014 om 11:29 ----------



Timosha was dus sarcastisch in zijn laatste bericht. Zoiets gebeurd namelijk niet.
Ik zie het nu pas ja

Het was nog vroeg
  #11  
Oud 08-02-14, 13:44
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

Klopt het is ook onzin. Zoveel berichten met de inhoud over batterij problemen. Heb er zelf ook last van. Ene dag gaat wel goed, andere dag minder. Weet de oorzaak zelf ook niet, dus gewoon je iphone blijven gebruiken en maar wachten op 7.1
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 batterij loopt snel leeg JMilano iPhone algemeen 50 26-04-14 13:47
iPhone 5 batterij loopt leeg en is warm Ver$uZ Motorsport iPhone algemeen 15 15-02-14 14:12
Batterij iPhone 4S loopt snel leeg dgo2 iPhone algemeen 28 16-01-14 21:40
Batterij loopt leeg terwijl Iphone uitstaat! Merdjelin iPhone algemeen 2 31-03-12 19:53
batterij loopt leeg forum.bericht Archief 5 23-09-09 19:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:54.