//

iPhone 5 helderheid veel te laag

iPhone 5 helderheid veel te laag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal! Om maar even het hele verhaal te vertellen: eind december iPhone richting ProAssist wegens kapotte accu en sluitknop, begin januari weer terug gekregen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-02-14, 19:18
dartlink dartlink is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Almelo
Berichten: 17
Standaard iPhone 5 helderheid veel te laag

Hoi allemaal!

Om maar even het hele verhaal te vertellen: eind december iPhone richting ProAssist wegens kapotte accu en sluitknop, begin januari weer terug gekregen met niet gerepareerde sluitknop en grote kras in het scherm (niet door mij). Hierna direct weer retour gedaan, paar weken daarna weer terug gekregen met werkende sluitknop, maar met niet werkend touchscreen (waarschijnlijk digitizer kapot). Afgelopen woensdag mijn iPhone weer terug gekregen.

Alles leek te werken, alleen viel mij sinds vandaag op dat het scherm op de laagste helderheid staat en niet meer omhoog gaat, zowel via de handmatige manier (met automatisch helderheid uit) als via de automatische manier (automatische helderheid aan en een lamp erop). Tevens ook al een schone herstel gedaan (geen reservekopie teruggezet) als helemaal opnieuw met oude reservekopie teruggezet, mocht allemaal niet baten...

Al beetje gegoogled, maar ik kom hier verder niet uit, alles wat op de bekende sites te vinden zijn geprobeerd, maar niks lijkt te werken...

Mijn vraag: hebben jullie nog een idee wat ik zelf kan proberen, voordat ik ProAssist weer moet bellen...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-14, 19:23
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

ProAssist heeft echt een nummertje met jouw telefoon uitgehaald. Ik zou contact opnemen en zeggen dat dit de derde keer is dat zij een ondeugdelijk toestelreparatie hebben uitgevoerd en daarom een nieuwe wilt. (Officieel gezien mogen ze een toestel tot wel 6 keer repareren tot ze tot vervanging overgaan, maar een beetje reparateur gaat bij drie al overstag)
  #3  
Oud 09-02-14, 19:27
dartlink dartlink is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Almelo
Berichten: 17
Standaard

Ik heb de laatste keer ook al aangegeven dat dit eigenlijk niet kan... Maar zij schuiven het door op de reparateur omdat zij enkel "een doorgeefluik" zijn... Moet ik wel bijzeggen dat deze jongen totaal niet behulpzaam was en de vorigen veel meer. Een beetje coulance zit er niet in...

Maar er zit dus verder niks anders op dan maar weer met ProAssist te bellen...
  #4  
Oud 09-02-14, 19:29
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dartlink Bekijk bericht
Ik heb de laatste keer ook al aangegeven dat dit eigenlijk niet kan... Maar zij schuiven het door op de reparateur omdat zij enkel "een doorgeefluik" zijn... Moet ik wel bijzeggen dat deze jongen totaal niet behulpzaam was en de vorigen veel meer. Een beetje coulance zit er niet in...

Maar er zit dus verder niks anders op dan maar weer met ProAssist te bellen...
Je kan ook zelf contact met de reparateur opnemen. Er zal wel een reparatie nota bij je telefoon hebben gezeten.. Nadat je je verhaal hebt gedaan kan je alsnog via proassist je telefoon ter reparatie aanbieden, enkel heb je nu wel direct de wetenschap over wat je te verwachten staat.
  #5  
Oud 09-02-14, 19:33
dartlink dartlink is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Almelo
Berichten: 17
Standaard

Heb geen idee naar welke reparateur hij is geweest, zat geen nota bij. Alleen in een roze bubbeltjes plastic. Maar ik zal wel even met ProAssit gaan bellen nu

Update: heb weer gebeld, moet weer ter reparatie worden aangeboden, staat nu wel bij als opdracht dat liever wordt vervangen ipv reparatie... We zullen zien...

Laatst gewijzigd door dartlink; 09-02-14 om 19:43.
  #6  
Oud 09-02-14, 22:26
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Was deze bij mij geweest dan had je die ellende allemaal niet gehad
  #7  
Oud 10-02-14, 07:51
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Blij zijn met een iPhone die ondeugdelijk werkt?
Ik hoop dat ze hem nu toch echt maken/vervangen ipv er aan zitten klunzen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Automatisch aanpassen helderheid op iPhone 5 Neosto iPhone algemeen 1 23-01-13 01:26
Helderheid van mijn iPhone Dashny iPhone algemeen 4 03-08-10 23:45
[OS4] Helderheid extreem laag JulianNeef Archief 4 09-04-10 23:01
Helderheid op laag, zoemgeluid layziechino iPhone algemeen 5 24-11-08 16:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:15.