iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 5 iTunes problemen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/151589-iphone-5-itunes-problemen.html)

Stasser 10-02-14 12:00

iPhone 5 iTunes problemen (OPGELOST)
 
Beste leden,

Sinds kort zit ik met een vervelend probleem.
Enkele dagen geleden toen ik mijn iPhone aansloot aan de computer, toen herkende itunes nog steeds mijn iphone. Hij kwam dus rechtstreeks bovenaan te staan bij itunes zelf. Dus wannneer ik op de iphone klikte, dan kon ik nog synchroniseren en dergelijke.
Nu sinds vandaag doet hij dit niet meer.
Wanneer ik dus de iphone aansluit, hoor ik wel nog het geluid dat itunes de iphone herkent.. Maar deze komt niet meer te voorschijn in itunes zelf.
Ik heb dit al proberen op te lossen door itunes te verwijderen en opnieuw te installeren.. dit zonder resultaat.
Ik probeerde hem ook in recovery mode te zetten, dit ook zonder resultaat.

De iPhone beschikt over het volgende:

iOS 7.0.4
Jailbreak
16 GB

Kan iemand mij hier met verder helpen aub?

Alvast bedankt !

Guest-20180925190238 10-02-14 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stasser (Bericht 949304)
Wanneer ik dus de iphone aansluit, hoor ik wel nog het geluid dat itunes de iphone herkent..

Dat is het geluid dat Windows de iPhone herkend, niet iTunes. Als iTunes de iPhone niet herkend betekend dit dat de Apple Mobile Device Drivers niet (meer) werken.

Verwijder alles van Apple, incl. de registry entries, met Revo Uninstaller. Herstart de PC en installeer de laatste versie van iTunes opnieuw.

Revo Uninstaller Pro - Uninstall Software, Remove Programs easily, Forced Uninstall, Leftovers Uninstaller

Stasser 10-02-14 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 949306)
Dat is het geluid dat Windows de iPhone herkend, niet iTunes. Als iTunes de iPhone niet herkend betekend dit dat de Apple Mobile Device Drivers niet (meer) werken.

Verwijder alles van Apple, incl. de registry entries, met Revo Uninstaller. Herstart de PC en installeer de laatste versie van iTunes opnieuw.

Revo Uninstaller Pro - Uninstall Software, Remove Programs easily, Forced Uninstall, Leftovers Uninstaller

Bedankt voor je snelle reactie!
Dit werkt terug zoals het moet.. Alleen vind hij nog steeds de nieuwe iOS versie niet :p Maar kan misschien aan ons landje liggen (België).
De jailbreak zal er ook terug snel af liggen en gewoon terug normaal iOS gebruiken.

Bedankt!

Guest-20180925190238 10-02-14 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stasser (Bericht 949309)
Alleen vind hij nog steeds de nieuwe iOS versie niet

De hoogste beschikbare iOS firmware voor de iPhone 5 is iOS 7.0.4. :)

Stasser 10-02-14 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 949310)
De hoogste beschikbare iOS firmware voor de iPhone 5 is iOS 7.0.4. :)

Ow, ik dacht dat iOS 7.0.5 al beschikbaar was.

Mijn fout :p

Toch bedankt !

Guest-20180925190238 10-02-14 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stasser (Bericht 949311)
Ow, ik dacht dat iOS 7.0.5 al beschikbaar was.

Yep, voor de iPhone 5s/5c. Succes verder. :)

Ariif 21-02-14 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 949306)
Dat is het geluid dat Windows de iPhone herkend, niet iTunes. Als iTunes de iPhone niet herkend betekend dit dat de Apple Mobile Device Drivers niet (meer) werken.

Verwijder alles van Apple, incl. de registry entries, met Revo Uninstaller. Herstart de PC en installeer de laatste versie van iTunes opnieuw.

Revo Uninstaller Pro - Uninstall Software, Remove Programs easily, Forced Uninstall, Leftovers Uninstaller

Ik heb hetzelfde probleem met mijn 5s, en wil al dat verwijderen ook gaan doen, maar gaan al mijn gedownloade liedjes van mijn iTunes bibliotheek dan ook weg of kwamen die dan weer terug wanneer ik iTunes weer opnieuw download ?

Guest-20180925190238 21-02-14 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ariif (Bericht 950617)
...maar gaan al mijn gedownloade liedjes van mijn iTunes bibliotheek dan ook weg of kwamen die dan weer terug wanneer ik iTunes weer opnieuw download ?

Nee, de iTunes bibliotheek blijft staan met alle indices. Na een herinstallatie gebruikt iTunes weer de bibliotheek als voorheen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10.