//

iPhone herstellen wachtwoord vergeten.

iPhone herstellen wachtwoord vergeten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Morgen koop ik via marktplaats een iPhone 5. De eigenaar van de iPhone weet zijn wachtwoord niet meer van zijn apple id. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-14, 14:37
ediemurfnl ediemurfnl is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 4
Standaard iPhone herstellen wachtwoord vergeten.

Beste lezer,

Morgen koop ik via marktplaats een iPhone 5. De eigenaar van de iPhone weet zijn wachtwoord niet meer van zijn apple id.

Nu is mijn vraag: Als ik de iPhone 5 aan iTunes koppel op mijn laptop kan ik dan een systeemherstel uitvoeren -zonder- dat iTunes om een wachtwoord vraagt en dat de iPhone daarna is geconfigureerd als een nieuwe iPhone?

Alvast bedankt voor je hulp.

Groeten,

Edwin.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-02-14, 14:40
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Hier ben ik ook wel erg benieuwd naar...
  #3  
Oud 10-02-14, 14:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ediemurfnl Bekijk bericht
Nu is mijn vraag: Als ik de iPhone 5 aan iTunes koppel op mijn laptop kan ik dan een systeemherstel uitvoeren -zonder- dat iTunes om een wachtwoord vraagt en dat de iPhone daarna is geconfigureerd als een nieuwe iPhone?
Dat kan als de vorige eigenaar "Find my iPhone" heeft uitgezet. Staat dat beveiligingsmechanisme nog aan kan je de iPhone zonder het Apple ID van de vorige eigenaar niet activeren

Dit geldt alleen als er iOS 7 op die iPhone staat.

Het veiligste is om geen iPhone te kopen van iemand die het wachtwoord van zijn Apple ID "vergeten" is.
  #4  
Oud 10-02-14, 17:28
ediemurfnl ediemurfnl is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor je hulp Timosha, ik heb een mailtje terug gekregen van de eigenaar en dit staat erin:

Ik weet niet wat er precies aan de hand is in het begin kon ik hem gewoon gebruike zoals het hoort maar ik had hem pas uitgezet toen ik hem weer aan deed moest ik inloggen op de Apple ID om de iPhone te activeren ik had van die gene zijn gegevens gekregen maar toen ik wou inloggen stond er dat de account inactief was gemaakt en ik dus niet meer kon inloggen ik heb contact proberen te zoeken met die gene maar dat lukte niet..

-----------------------------------

Is dit een bekend probleem? En is hier een oplossing voor? Kan ik inloggen met mijn eigen Apple ID zodat ik dan wel de iPhone kan activeren?

Alvast bedankt.
  #5  
Oud 10-02-14, 17:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is een bekend veiligheidsmechanisme tegen diefstal van iOS 7.
  #6  
Oud 10-02-14, 18:56
ediemurfnl ediemurfnl is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 4
Standaard

Weet je of de iphone dan wel in DFU mode kan worden gezet zodat ik hem alsnog kan herstellen in itunes?
  #7  
Oud 10-02-14, 19:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ediemurfnl Bekijk bericht
Weet je of de iphone dan wel in DFU mode kan worden gezet zodat ik hem alsnog kan herstellen in itunes?
Dat kan. Maar je zal wel het iCloud Apple ID + paswoord van de vorige eigenaar nodig hebben om het ding te activeren. Deze beveiliging is niet te omzeilen.

EDIT:
Ik heb die mail van de verkoper nog eens gelezen. Er kan nog iets anders aan de hand zijn (10-2-2014). Laat de verkoper een foto opsturen van het scherm waar hij op vastloopt.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 10-02-14 om 19:17.
  #8  
Oud 10-02-14, 20:23
ediemurfnl ediemurfnl is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 4
Standaard

Ik krijg de gegevens van het icloud account die gebruikt is voor het registreren. Alleen dat account is geblokkeerd door apple dus dan kan ik hem denk ik ook niet activeren? Hoe kan de iphone dan verwijderd worden van dat icloud account uit dat zoek mijn iphone?

Of kan ik met die inloggegevens wel de iphone activeren? Beetje lastig probleem ik weet het..
  #9  
Oud 10-02-14, 20:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ediemurfnl Bekijk bericht
Hoe kan de iphone dan verwijderd worden van dat icloud account uit dat zoek mijn iphone?
Met het juiste iCloud Apple ID + paswoord in www.icloud.com -> Find my iPhone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wachtwoord beperkingen iphone 4s vergeten pluis iPhone algemeen 0 26-09-13 21:48
wachtwoord vergeten applegang Unlock 1 03-07-12 22:26
Wachtwoord oude iPhone vergeten pitbuldog iPhone algemeen 5 04-03-12 15:37
wachtwoord vergeten 137595 iPhone algemeen 4 02-03-12 21:55
Wachtwoord vergeten? McNismo iPhone algemeen 0 27-08-11 12:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.