iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4s gaat regelmatig met volle batterij uit (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/151731-iphone-4s-gaat-regelmatig-volle-batterij.html)

hellenkok 14-02-14 12:58

iPhone 4s gaat regelmatig met volle batterij uit
 
Hallo,
Ik heb mijn iPhone 4s bijna 2 jaar en wil deze nog langer gebruiken.
De laatste tijd gaat hij regelmatig onderweg ineens helemaal uit. Als ik hem weer wil aan doen moet hij eerst aan het stroom. Daarna geeft hij weer het percentage batterijen wat hij heeft. Waneer hij dat doet is verschillend: bijna volle batterij, halfvol of bijna leeg, maakt niet uit.
Het valt me wel op dat ik het thuis met Wi-Fi nooit heb.
Ik heb gister mijn iPhone terug naar fabrieksinstellingen gezet, heeft niets geholpen.
hebben meer mensen hier last van? Waar zou het aan kunnen liggen?
Alvast bedankt!!

Guest-20180925190238 14-02-14 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hellenkok (Bericht 949780)
Waar zou het aan kunnen liggen?

Kijk eens in één of meerdere van die honderden "batterijprobleemtopics" die al op het forum staan. Met de zoekfunctie van het forum kom je heel wat tips en oplossingen tegen.

Succes gewenst. :-)

edje-ken 14-02-14 13:17

Ik heb hetzelfde probleem met mijn 4s.
Bij het zoeken op het forum naar deze problemen vond ik de speld in de hooiberg nog niet.
De info over batterijproblemen vind ik erg versnipperd staan.
Er word gezegd batterij kalibreren.
Dat kan je iedere keer weer doen maar het probleem keert dan toch weer terug.

Ed

Guest-20180925190238 14-02-14 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edje-ken (Bericht 949783)
De info over batterijproblemen vind ik erg versnipperd staan.

Als ik ga zoeken met het zoekbegrip "iphone batterij valt uit" kom ik toch heel wat topics tegen.

bjh32 14-02-14 14:20

Ik heb dit probleem een aantal weken geleden gehad met de Iphone 5. Hij ging spontaan uit en kon hem pas weer aanzetten wanneer ik de telefoon aan de oplader aansloot.
Ik heb het uiteindelijk opgelost door de telefoon als nieuwe iphone te installeren en vervolgens de meest gebruikte apps weer handmatig te installeren. Ik denk dat het bij mij met een specifieke app te maken had. Helaas weet ik niet meer welke.
Met het terugzetten naar fabrieksinstelling en vervolgens een backup terugzetten hielp in ieder geval niet.

Groet

hellenkok 14-02-14 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bjh32 (Bericht 949794)
Ik heb dit probleem een aantal weken geleden gehad met de Iphone 5. Hij ging spontaan uit en kon hem pas weer aanzetten wanneer ik de telefoon aan de oplader aansloot.
Ik heb het uiteindelijk opgelost door de telefoon als nieuwe iphone te installeren en vervolgens de meest gebruikte apps weer handmatig te installeren. Ik denk dat het bij mij met een specifieke app te maken had. Helaas weet ik niet meer welke.
Met het terugzetten naar fabrieksinstelling en vervolgens een backup terugzetten hielp in ieder geval niet.

Groet

Bedankt voor het meedenken.
Wat bedoel je met de telefoon als nieuwe iPhone installeren? Ik heb het via instellingen gedaan en ook het belangrijkste handmatig terug gezet.

edje-ken 14-02-14 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 949786)
Als ik ga zoeken met het zoekbegrip "iphone batterij valt uit" kom ik toch heel wat topics tegen.

ja inderdaad met die zoekterm vind je de hooiberg.
alleen de speld is niet te vinden.
anders gezegd heb ik de juiste oplossing voor dit probleem nog niet echt kunnen lezen

edje

arjan95 14-02-14 20:34

Als kalibreren en herstellen niet helpt dan moet je een nieuwe batterij laten plaatsen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:50.