iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Gebruiksduur gelijk aan standby duur (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/151745-gebruiksduur-gelijk-standby-duur.html)

nance30 14-02-14 19:13

Gebruiksduur gelijk aan standby duur
 
Heel vreemd mijn iPhone heeft sinds gisteren ineens dat de gebruiksduur gelijk is aan de standbye duur en mijn accu is ook sneller leeg iemand een idee wat er fout gaat

Alles is afgesloten.

Techfreak 15-02-14 13:15

Meestal wordt dit veroorzaakt door dikwijls voor korte tijd je iPhone bij te laden.

Hang hem eens aan de lader, reset hem dan en laat hem dan tot 100% opladen.

nance30 16-02-14 10:40

Als er iets is wat ik nooit doe is tussentijds een beetje bijladen.

Als ik hem laad dan gelijk tot 100%

Heb inmiddels contact met Apple gehad en moest hem herstellen
Nu afwachten wat hij doet.

Techfreak 16-02-14 12:28

Succes ermee. Apple geeft altijd een herstel als oplossing voor alles.

nance30 17-02-14 07:11

Het ging even goed maar nu loopt de tijd weer op, hij ligt nu aan de lader en het zou me niets verbazen als de tijden straks weer gelijk op gaan. Ben bang dat het een ritje Amsterdam gaat worden.

wollie1979 17-02-14 14:21

probeer eerst eens je batterij te kalibreren. Of heb je dat al gedaan?

vuurvreter 17-02-14 15:56

Zet hem eens uit en dan weer aan, heeft bij mij de oplossing gebracht.

nance30 17-02-14 20:02

Al die opties had ik al geprobeerd , vandaag naar Apple store geweest en diagnose was dat er iets in de hardware niet goed gaat. Heb een nieuw toestel mee gehad dus nu weer opbouwen. En kijken hoe ik kan zorgen dat ik me agenda en notities in de cloud kan zetten voor back up.

vuurvreter 17-02-14 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nance30 (Bericht 950154)
En kijken hoe ik kan zorgen dat ik me agenda en notities in de cloud kan zetten voor back up.

Dat had je eerst moeten doen :d

nance30 17-02-14 22:30

Klopt daar door kwam ik er ook achter.

Toen was het al te laat helaas

nance30 19-02-14 08:40

Vraag me toch af waarom die tijden gelijk zouden lopen zie zojuist in de iPhone 5 van mijn man het zelfde gebeuren!
Daar lopen ze ook gelijk zijn wij echt de enige die dit hebben of let niemand op die tellertjes??

Affinity 19-02-14 09:56

Dat is echt raar :p

Hoe is het met het nieuwe toestel? Probleem opgelost?
Indien ja: dan heeft uw man ook de hardware fout (toevallig, maar niet onmogelijk) en zal hij wellicht ook een nieuw toestel krijgen aangezien ze bij je vorig er geen probleem van maakten :)

arjan95 19-02-14 15:53

Meestal als de tijden gelijk lopen komt dit door hangende apps / services. Ik kan me niet voorstellen dat er echt sprake is geweest van een hardware-probleem. Start het toestel eens volledig opnieuw op en verwijder de laatst geinstalleerde apps. Kijk ook of e-mail / iMessage en FaceTime goed zijn geactiveerd

Affinity 19-02-14 17:57

Lijkt mij ook straf dat het een hardware probleem zou zijn, maar als ze dat in de Apple Store zeiden... Die zouden het toch moeten weten ^^

nance30 19-02-14 20:23

Tja zou je wel zeggen ze hebben met een iPad een programma laten door lopen die gaf de fouten weer

Nu zit ik dus te kijken en denk zelf ook dat het toch eerder met een foutje ergens in een app zit.

Als ik kijk bij diagnose rapporten komt er iedere dag een bepaalde omhoog dit is een
Itunesstored rapport wat ik lees is bad_access. Weet iemand wat dit inhoud?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:11.