//

Mijn iphone kan ios7 niet downloaden doordat er zogezegd geen internetverbinding is

Mijn iphone kan ios7 niet downloaden doordat er zogezegd geen internetverbinding is discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat ik wat laat ben maar gisteren wou ik ios7 dus downloaden, ik heb nog steeds ios6, maar dit lukte niet omdat er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-02-14, 14:26
bobaesen bobaesen is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 4
Unhappy Mijn iphone kan ios7 niet downloaden doordat er zogezegd geen internetverbinding is

Ik weet dat ik wat laat ben maar gisteren wou ik ios7 dus downloaden, ik heb nog steeds ios6, maar dit lukte niet omdat er zogezegd geen verbinding was met het internet... Mijn batterij was 100% opgeladen en er was wél verbinding met het internet maar toch bleef dit bericht er opkomen... kan iemand me helpen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2562.jpg‎ (37,8 KB, 5x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-14, 14:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

iOS 7.0.4 wordt niet meer ondertekend door Apple. Waarschijnlijk was die firmware al eerder automatisch gedownload en stond klaar om geïnstalleerd te worden.

Doe de update naar iOS 7.0.6 met iTunes.
  #3  
Oud 23-02-14, 14:31
bobaesen bobaesen is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
iOS 7.0.4 wordt niet meer ondertekend door Apple. Waarschijnlijk was die firmware al eerder automatisch gedownload en stond klaar om geïnstalleerd te worden.

Doe de update naar iOS 7.0.6 met iTunes.
hoe doe ik dat? ik gebruik itunes niet op mijn iphone
  #4  
Oud 23-02-14, 14:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bobaesen Bekijk bericht
hoe doe ik dat? ik gebruik itunes niet op mijn iphone
Je moet iTunes niet op de iPhone gebruiken maar op de PC. Sluit de iPhone aan de PC aan en start iTunes. Als het goed is vindt iTunes onmiddellijk de update. Indien niet klik je op de knop "Update".
  #5  
Oud 23-02-14, 14:41
bobaesen bobaesen is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Je moet iTunes niet op de iPhone gebruiken maar op de PC. Sluit de iPhone aan de PC aan en start iTunes. Als het goed is vindt iTunes onmiddellijk de update. Indien niet klik je op de knop "Update".
oke maar ik wil niet dat itunes min iphone synchroniseerd of zo want ik heb superveel muziek staan op itunes van m'n pc en die wil ik niet op mn iphone, kan dat dan?
  #6  
Oud 23-02-14, 14:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bobaesen Bekijk bericht
oke maar ik wil niet dat itunes min iphone synchroniseerd of zo want ik heb superveel muziek staan op itunes van m'n pc en die wil ik niet op mn iphone, kan dat dan?
Voor een update hoef je niet te synchroniseren. Als als je toch wil synchroniseren kan je de synchronisatie van die deuntjes uitzetten in iTunes.

Succes gewenst.
  #7  
Oud 23-02-14, 14:48
bobaesen bobaesen is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Voor een update hoef je niet te synchroniseren. Als als je toch wil synchroniseren kan je de synchronisatie van die deuntjes uitzetten in iTunes.

Succes gewenst.
oké ik zal het eens proberen, dankjewel!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 februari 2014 om 16:59 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Voor een update hoef je niet te synchroniseren. Als als je toch wil synchroniseren kan je de synchronisatie van die deuntjes uitzetten in iTunes.

Succes gewenst.
dankje dankje dankje! het werkt!
  #8  
Oud 23-02-14, 16:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bobaesen Bekijk bericht
dankje dankje dankje! het werkt!
Zonder dank en graag gedaan. Succes verder.
Reageren

Labels
internet, ios6.1.3, ios7, ios7update, probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na de update naar iOS7 van mijn iPad kan ik niet meer de apps verwijderen" WillemAntoon iPad Apps 4 01-10-13 17:41
Mac OS X: itunes reservekopie serieus probleem omdat er zogezegd geen sessie kan gestart worden gadorasti iTunes 3 17-12-12 23:43
Kan geen whatsapp meer downloaden ivm ios op mijn iphone 3g Elinnee Ontwikkelen voor iOS 4 18-11-12 22:09
Ik kan bijna geen enkele link openen in mijn browser om apps te downloaden. ysie iPhone Apps 3 21-09-10 13:17
Ik kan geen "grote" bestanden downloaden met mijn Iphone? tomscholle Jailbreak apps en thema's 7 31-01-08 20:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:42.