Onduidelijkheid over de reparatieservice discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen, Sinds gister heb ik last van 'de grijze wifiknop', heb reeds van alles geprobeerd maar wifi gaat niet meer aan. Op Iphoneclub heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onduidelijkheid over de reparatieservice
Dag allen,
Sinds gister heb ik last van 'de grijze Wi-Fiknop', heb reeds van alles geprobeerd maar Wi-Fi gaat niet meer aan. Op Iphoneclub heeft eens een gebruiksaanwijzing gestaan ( vond dit door te googelen ), wat je allemaal kan proberen. Reeds gedaan allemaal en dus blijft er een stap over en dat is hem opsturen. Maar als ik dan de link volg kom ik indd op iPhone reparatie - iPhone kapot? | ook iPad en iPod touch, maar daar staan onder alle mogelijke reparatie opties, niet de optie die ik zoek, namelijk vervanging van mijn Wi-Fi - chip. Heb ik iets over het hoofd gezien, of kan ik wellicht direct met de reparatie dienst in contact komen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De reparatie service van de iPhoneclub heeft een tijdje de "reparatie"van de Wi-Fi/BT radiochip aangeboden (zonder garantie op succes). Die reparatie wordt blijkbaar niet meer aangeboden.
Die reparatie was vermoedelijk niet meer dan een reflow van de radiochip. Soms werkt dat en soms ook niet. |
|
|||
|
|||
Iemand andere tips dan? 1-jaars garantie net (17 jan. j.l. ) verlopen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat zou je wel denken. Inmiddels al een paar dagen geleden langs de T-Mobile shop geweest. "Bekend probleem, maar totaal geen benul of het onder de 2- jarige consumenten garantie zou vallen." Toch opgestuurd en nu maar afwachten wat hun reparatie dienst gaat doen. Maar toch bedankt voor de tip, had aan die garantie niet meer gedacht.
|
|
|||
|
|||
Ik ben werkzaam in een telefoonwinkel, wij doen altijd een bord warm maken in de oven op 190 graden en dan mainbord erop leggen voor een half uur. dat werk meestal wel bij ons.
|
|
|||
|
|||
Had wellicht op wat een professioneler aanpak gehoopt . Maar goed als het zijn werk doet dan zal het wel zijn succes al hebben bewezen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onduidelijkheid met order KPN | tipex | KPN | 17 | 23-12-11 21:40 |
Onduidelijkheid | Rhoxors | Odido (T-Mobile) | 6 | 15-02-11 00:03 |
Onduidelijkheid rond jailbreaken. | Gaiascope | Archief | 1 | 30-10-09 12:09 |
Onduidelijkheid | 105767 | Koopinformatie Nederland | 1 | 12-07-09 20:03 |
Onduidelijkheid abbonement iPhone 3G | Chrissie | Odido (T-Mobile) | 6 | 26-09-08 15:28 |
|
|