itunes radio verdwenen na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren morgen had ik plots itunes radio staan op mijn iphone. Maar in de namiddag deed ik de update naar 7.0.6. en nu is itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes radio verdwenen na update
Gisteren morgen had ik plots itunes radio staan op mijn iphone.
Maar in de namiddag deed ik de update naar 7.0.6. en nu is itunes radio verdwenen? Hoe kan ik dit terug krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Downloaden via de Amerikaanse App store, eerst gratis account aanmaken. Volgens mij heeft hier een topic over gelopen ergens half of eind november 2013. Zoek even op itunes radio dan vindt je het wel.
|
|||
|
|||
Na herstel van mijn iphone 4, 2 weken geleden had ik ook itunes radio maar is inderdaad na de laatste update verdwenen. Nu, het werkte toch niet hoor
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda items verdwenen na update itunes en ios4 | Aeron | iTunes | 1 | 22-09-10 08:42 |
|
|