iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone 4s Wi-Fiknop en bluetooth werkt niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/152121-iphone-4s-wifiknop-bluetooth-werkt-niet.html)

renusd 25-02-14 13:39

iphone 4s Wi-Fiknop en bluetooth werkt niet
 
Hoii allemaal,

Ik heb sinds gister een probleem met mijn iphone 4s.
ik heb hem gister upgedate en daarna deed mijn Wi-Fi het niet, ook de bluetooth werkt opeens niet meer. ik heb van alles al gedaan, telefoon aan en uit zetten, netwerkinstellingen hersteld. niks hielp.
kan het nog gemaakt worden:mad::confused:

mvg, renu

Guest-20180925190238 25-02-14 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door renusd (Bericht 951095)
ik heb hem gister upgedate en daarna deed mijn Wi-Fi het niet, ook de bluetooth werkt opeens niet meer. ik heb van alles al gedaan, telefoon aan en uit zetten, netwerkinstellingen hersteld. niks hielp.

Helaas een typisch probleem met sommige iPhone 4S. Over dit probleem lopen al een tiental topics. Ga eens in die topics kijken.

Techfreak 25-02-14 17:31

Enkele mogelijkheid om je Wi-Fi en bluetooth terug aan de praat te krijgen is naar de winkel gaan en je iPhone laten omwisselen.

En zoals Timosha al zei, gebruik de zoekfunctie op dit forum en je vind genoeg topics hierover waarin men telkens tot dezelfde conclusie komt.

suzuki2002 25-02-14 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 951130)
Enkele mogelijkheid om je Wi-Fi en bluetooth terug aan de praat te krijgen is naar de winkel gaan en je iPhone laten omwisselen.

En zoals Timosha al zei, gebruik de zoekfunctie op dit forum en je vind genoeg topics hierover waarin men telkens tot dezelfde conclusie komt.



Dan moet jij deze ook nog maar eens goed doorlezen . Er zijn meerdere optie,s

Techfreak 25-02-14 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 951133)
Dan moet jij deze ook nog maar eens goed doorlezen . Er zijn meerdere optie,s

Zoals een reflow enzo bedoel je natuurlijk. Deze opties ken ik ook wel hoor. ;)

Maar zijn niet 100% succesvol. Moet je zelf ook toegeven. En dat zal ook wel de reden zijn dat de reparatiedienst van deze site het ook niet meer aanbied via hun hersteldienst.

En je volgende commentaar zal wss zijn dat jij dit probleemloos kan. :D Daarvoor kom ik al wel lang genoeg op dit forum.

Dutchy123 25-02-14 18:50

Was er niet die tip met een fohn? :)

Guest-20180925190238 25-02-14 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutchy123 (Bericht 951142)
Was er niet die tip met een fohn? :)

Yep, en ook een tip met de diepvriezer. :rolleyes:

renusd 25-02-14 19:41

ik heb de fohn en vriezer truc ook al geprobeerd en heb de forum ook al doorgelezen, en ja ik moet dus nu naar de apple store winkel gaan maar heb geen garantie.. nou ben benieuwd,
bedankt allemaall

Guest-20180925190238 25-02-14 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door renusd (Bericht 951153)
.. nou ben benieuwd,

Het probleem is bekend bij Apple. Zeg er héél nadrukkelijk bij dat het probleem is opgetreden na een iOS update. Succes gewenst. :-)

suzuki2002 25-02-14 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door renusd (Bericht 951153)
ik heb de fohn en vriezer truc ook al geprobeerd en heb de forum ook al doorgelezen, en ja ik moet dus nu naar de apple store winkel gaan maar heb geen garantie.. nou ben benieuwd,
bedankt allemaall


Die vriezer truc is het domste wat je kan doen hierdoor krijg je vocht in je iphone en zal van binnen uit gaan correderen en uiteindelijk meer probelemen krijgen dan die je nu al hebt.


De fohn truck is ook iets wat niet werkt omdat je deze niet warm genoeg kan zetten .


Reflowen kan alleen dan goed uitgevoerd worden wanneer je een infrarood station gebruikt.


De gebruiker thuis kan thuis proberen om de printplaat uit de iphone te halen .
Alle shields te verwijderen . Dan de print op een porseleinen bord te leggen.

Oven voorverwarmen op 190 graden. Bord in de oven zetten 7 minuten laten liggen .
Hierna heel voorzichtig het bord uit de oven halen , Pas op dat je nergens tegen aan stoot.
Laat het bord met de print een uur afkoelen.

De kans dat het werkt en blijft werken is zeer groot .


Bij verkeerd uitvoeren kan het zo zijn dat de hele iphone niet meer gaat werken


Volg je deze

Jilly1982 27-02-14 00:46

En het laten vervangen van de Wi-Fi chip? Is dat een oplossing? Ik vind op internet enkele repairshops die de Wi-Fi ic chip vervangen bij dit probleem.

ballegooier 27-02-14 07:34

TS heeft nog garantie, dus niet verder zelf gaan 'sleutelen' maar lekker om ruilen bij Apple!

Jilly1982 27-02-14 09:35

Ow dacht dat zijn garantie was verlopen.

Ik informeer bij cellfix in hoofddorp of zij echt de Wi-Fi chip vervangen, wie weet kunnen velen hier terecht. Ze adverteren dat op hun site

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door renusd (Bericht 951153)
ik heb de fohn en vriezer truc ook al geprobeerd en heb de forum ook al doorgelezen, en ja ik moet dus nu naar de apple store winkel gaan maar heb geen garantie.. nou ben benieuwd,
bedankt allemaall


suzuki2002 27-02-14 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 951308)
TS heeft nog garantie, dus niet verder zelf gaan 'sleutelen' maar lekker om ruilen bij Apple!


Ts heeft geen garantie meer want hij is zo handig geweest om de iphone in vriezer te stoppen . Dat gaan ze echt wel zien bij apple


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.