//

Mijn Iphone laat niet meer op

Mijn Iphone laat niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met een probleem waarvan ik echt niet meer weet wat ik ertegen kan doen. Kan het probleem ook nergens op internet vinden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-02-14, 17:14
ilapina ilapina is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 2
Standaard Mijn Iphone laat niet meer op

Hallo,

Ik zit met een probleem waarvan ik echt niet meer weet wat ik ertegen kan doen. Kan het probleem ook nergens op internet vinden.

Mijn Iphone 4 16 GB functioneert niet meer helemaal. Mijn iPhone laadt alleen op als hij er zin in heeft. Als ik hem in de oplader stop dan gaat die soms gewoon normaal op, maar andere momenten dan doet die alsof die oplaadt (groene batterij, bliksemteken naast batterij) maar komt er gewoonweg geen procent bij. En soms als ik dan de oplader eruit haal dan valt die uit alsof er geen batterij in zit, om vervolgens na enkele seconde(en een eventuele klap mijn hand) weer aan te gaan.

Ik heb al een zachte reset, harde reset geprobeerd. Verder al de dock connector vervangen en de batterij is ook reeds vervangen, maar het probleem blijft maar aanwezig. ik ben echt ten einde raad.

IEMAND de oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-02-14, 17:32
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Je hebt er een verkeerd type batterij in gestopt
  #3  
Oud 26-02-14, 12:02
ilapina ilapina is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 2
Standaard

dankje voor je reactie,

hoe kan ik zien welke batterij erin zit en welke ik erin zou moeten doen?

En kan ik het nog redden door er nu wel een juiste batterij in te doen of is het nu te laat?
  #4  
Oud 26-02-14, 12:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilapina Bekijk bericht
hoe kan ik zien welke batterij erin zit en welke ik erin zou moeten doen?
Kijk op de originele accu wel APN (Apple Part Number) er op staat. Koop dan een accu met hetzelfde APN.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn Iphone 5 reageert niet meer met mijn lightning adapter Ilkerkara iPhone algemeen 5 21-01-14 18:39
Mijn iPhone 3GS laat berichtencentrum niet meer zien Alexan iPhone algemeen 4 21-09-13 15:26
iPhone laat mijn verbruik niet zien. Pl0xs iPhone algemeen 0 12-10-10 14:22
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone Rich E. iTunes 0 18-09-10 18:19
mijn iPhone speelt mijn nummers niet meer op album volgorde?? maurice1991 iPhone algemeen 2 27-08-10 20:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:00.