Agenda iOS met android synchroniseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kan op mijn iPhone een app van school downloaden (iRooster) waarmee ik de lesuren van een hele week in mijn agenda kan importeren. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda iOS met android synchroniseren
Hallo,
Ik kan op mijn iPhone een app van school downloaden (iRooster) waarmee ik de lesuren van een hele week in mijn agenda kan importeren. De lesuren komen dus in de agenda van mijn iPhone te staan, en synchroniseert ook mrt mijn MacBook. Nou heb ik sinds kort een Samsung Galaxy Tab 3 gekocht, en nou wil ik de agenda van mijn iPhone ook op mijn tablet hebben zodat ik mijn lesuren ook in de agenda op mijn tablet kan zien. Is dit überhaupt mogelijk, en zo ja hoe? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je nu de iCloud kalender gebruikt op de iPhone en Mac dat zou dat eventueel kunnen als Android op dat Samsung ding CalDAV ondersteunt.
De iCloud CalDAV servers zijn: caldav.icloud.com of p03-caldav.icloud.com |
|
|||
|
|||
En hoe doe ik dat precies dan? Ben een leek op dat gebied
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Eventueel kan je ook iets gebruiken dat door iOS, OS X en Android ondersteund wordt. Gmail, Hotmail (Outlook.com), Yahoo Mail, enz... |
|
|||
|
|||
Ok, want heb het ook al via google calendar geprobeerd maar zondervsucces helass. Zijn er nog anderen die mij hier meer over kunnen informeren?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder. |
|
|||
|
|||
Dan ga ik het op dat forum eens proberen, in ieder geval bedankt
|
|
|||
|
|||
Als je een Gmail account hebt, kun je d.m.v. Google Calendar Sync je agenda op alle apparaten zien. Dus ook op je android tablet.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
QR reader leest QR code niet met ios wel met android | Rene1969 | iPhone Apps | 2 | 03-10-13 00:09 |
Synchroniseren Agenda met iCloud | uznvld | iCloud | 20 | 23-01-13 21:52 |
Synchroniseren agenda met Outlook | astridbos | iPhone algemeen | 0 | 05-07-12 17:18 |
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda | Quatz | iPhone algemeen | 0 | 05-02-11 22:15 |
Problemen met synchroniseren agenda | Rink | iPhone algemeen | 0 | 27-08-08 15:50 |
|
|