Hoe denken jullie over de batterij van de Iphone 5S? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik ben hier net nieuw en vroeg me wat af. Mijn abonnement verloopt in april en ben van plan een IPhone 5S te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Wat vinden jullie van de batterij van de Iphone 5s? |
|||
Geen problemen mee. | 17 | 65,38% | |
Voor mij nét genoeg. | 4 | 15,38% | |
Het had van mij wat langer gemogen. | 6 | 23,08% | |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Hoe denken jullie over de batterij van de Iphone 5S?
Hallo mensen,
Ik ben hier net nieuw en vroeg me wat af. Mijn abonnement verloopt in april en ben van plan een IPhone 5S te kopen. Alleen na nogal wat reviews te hebben gelezen heeft iedereen het over de batterij. Hij zou niet goed genoeg zijn/snel leeglopen. Ik heb nu nog een samsung galaxy s2 die ook problemen met batterij heeft, dus ben er wel een beetje klaar mee . Kan iemand zijn ervaringen delen/zeggen wat hij van de batterij vind? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En dan kan ik uitgaan van een dag met ''normaal'' gebruik? Dus even een whatsappje versturen, even op twitter en andere social media kijken en misschien wat smsjes versturen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben apple fan , maar moet zeggen dat samsung wel veel betere baterijen heeft dan apple
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik doe meestal twee dagem met een volle batterij. Regelmatig drie dagen. Hangt van je gebruik af. Dagelijks een telefoongesprek van een minuut of 5. Regelmatig email controleren. Whatsappen en eens wat opzoeken op internet. Ik vind het dus wel meevallen met de batterij!.
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer je je iphone volstopt met diverse apps. En deze draaien op de achtergrond mee. Is mijn ervaring met alle type,s iphone,s die ik heb gehad S,ochtends 07:00. 100 procent S,middags rond 17:00. 20 procent Bij normaal gebruik . ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 februari 2014 om 19:06 ---------- Citaat:
Voorbeeld Iphone 5s. 5,45 whr Samsung s3. 7,98 whr En dit is ook zeker te merken in gebruikers tijd |
|
|||
|
|||
Dat is het vermogen (W=3.7 V X C). Meer capaciteit betekent niet "veel beter".
De capaciteit wordt bepaald door de oppervlakte (L, B en H) van het Lithium-Polymer gel dat verantwoordelijk is voor de ionen emissie. Dan zal die Samsung accu wel breder, langer of dikker zijn dan de iPhone accu. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 27-02-14 om 20:20. Reden: Taelvauten |
|
|||
|
|||
Dit gaat net mn pet te boven . Maar aangezien niemand er echt problemen mee heeft, denk ik wel dat dit een verstandige keuze gaat worden. tyvm, en reacties zijn nog steeds welkom
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja dat klopt maar in de praktijk doe ik met mijn samsung anderhalve dag en met de iphone haal ik het niet tot laat in de avond. Maar goed dat is mijn ervaring. Ts haalt het ook geen dag met zijn batterij van zijn samsung |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe dan ook: ik heb nog een iPhone 5 met iOS 6.1.2 + jailbreak. Met de akAuto3G tweak haal ik op mijn sloffen drie (3) tot vier (4) dagen. Soms ook vijf (5) dagen. Dat bewijst, voor de zoveelste keer, wie de grootse energieverbruiker is. Ik ga het hier bij laten want we zijn nu in het 1.947ste "batterijprobleemtopic" bezig. |
|
|||
|
|||
Zip. .........
|
|
|||
|
|||
Thank you very much (=heel erg bedankt)
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 februari 2014 om 22:09 ---------- Citaat:
? |
|
|||
|
|||
Op mijn iPhone 5 op iOS 6.1 deed ik bijna 3 dagen op een volle batterij (geen grapje) en nu met iOS 7.0.6 maar 1 volledige dag.
Op mijn iPhone 5s doe ik met veel gebruik en veel apps gewoon vanaf 8:00 tot 23:50. Dus das ook niet verkeerd. Beetje zelfde als me iPhone 5 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maar ervaart iedereen zoveel minder batterij sinds ios7? Want van drie dagen naar een dag is wel (heel) extreem... ?
|
Labels |
batterij, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe ver laten jullie je batterij leeglopen? | bokkie1978 | iPad algemeen | 27 | 04-08-10 23:57 |
Hoe denken jullie over de iPhone 4? | brasshopper | iPhone algemeen | 15 | 20-07-10 03:10 |
Denken jullie dat de Iphone 3Gs nu gratis wordt? | pasmel | Koopinformatie Nederland | 0 | 25-06-10 21:04 |
Hoe lang gaat jullie batterij mee? | maloutje191 | Archief | 3 | 25-03-10 22:31 |
wat denken jullie? | frankJB | Archief | 10 | 13-04-08 00:32 |
|
|