//

[Oplossing] Niet opladen en niet connecten met pc

[Oplossing] Niet opladen en niet connecten met pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had hier een 8GB logic board liggen die niet wilde opladen en geen verbinding maakte met welke pc dan ook. De rest was allemaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-06-08, 02:21
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard [Oplossing] Niet opladen en niet connecten met pc

Ik had hier een 8GB logic board liggen die niet wilde opladen en geen verbinding maakte met welke pc dan ook. De rest was allemaal in orde, want met een ander logic board werkte alles wel gewoon.
Vervolgens ben ik het logic board wat beter gaan bekijken, en zag dat het onderdeel wat je op de foto kan zien enigzins verbrand was. Toen ik er met een schroevendraaier aan kwam viel het uit elkaar.
Toen heb ik vervolgens de soldeerbout maar eens opgezocht, het geheel schoongeschraapt en wat tin erop gelegd.
Ongelofelijk, maar toen ik hem vervolgens weer in elkaar zette werkte alles weer gewoon. Opladen, syncen, firmware in recovery of dfu of normaal, alles weer 100%.

Mocht je dit ook willen proberen, dit is geheel op eigen risico want ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet wat ik nu allemaal heb overgesoldeerd, maar bij mij werkt ie weer

http://img205.imageshack.us/img205/7...epairedgb9.jpg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan niet opladen of connecten met itunes keesdr iTunes 1 29-12-10 08:40
Opladen niet ondersteund met accessoire MJay1 iPhone algemeen 11 14-07-10 15:51
kan niet connecten met AppStore Leonk iPhone Apps 5 25-06-09 18:35
Iphone connecten met AFP server, sommige mappen niet zichtbaar. lers Archief 4 03-05-08 01:09
Connecten met Fugu werkt niet; password onjuist dnzl Unlock [archief] 3 06-12-07 09:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.