iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   net nieuwe iphone 4S 8GB gaat niet aan?? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/152296-net-nieuwe-iphone-4s-8gb-gaat-niet.html)

wollevie 02-03-14 12:19

net nieuwe iphone 4S 8GB gaat niet aan??
 
Mijn zoon heeft zijn nieuwe iphone 4S 8GB i.v.m.verlenging contract gisterenmiddag afgehaald bij vodafone winkel. Pakte hem uit bij mij thuis en sloot
de lader aan daar scherm niets deed(?). Enige tijd later opnieuw geprobeerd maar iPhone - nieuw uit de doos(?) doet helemaal niets. Heb truc met iTunes op pc gedaan en iPhone aangesloten en home + aan/uit knop ingedrukt maar noppes nakkes..blijft zo dood als een pier...net nieuw?? Moet maandag maar terug naar de winkel om te ruilen? Gek dat men geen controles uitvoert op derg. dure apparaten? Of gewoon gevalletje pech? Wie nog tips?

Guest-20180925190238 02-03-14 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wollevie (Bericht 951763)
Of gewoon gevalletje pech? Wie nog tips?

Of gewoon heel erg lang in een magazijn onder het stof gelegen en de accu leeg door zelfontlading. :-) Sluit de iPhone met de originele kabel aan de originele lader aan. Voer een harde reset uit en laat het toestel een uur of twee aan de lader tot het vanzelf opstart.

wollevie 02-03-14 12:40

Ha Timosha, dank je wel! Ga ik meteen proberen en wie weet. Zou leuk zijn als ik hem kon bellen en zeggen...hij doet het wel...:-) thx.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 maart 2014 om 12:41 ----------

Helaas iPhone aan org.lader en snoer. Kleine twee minuten op knopjes home en aan/uit gedrukt maar doet helemaal niets :-( zonde.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 maart 2014 om 12:48 ----------

Ha Timosha, ik wilde het net opgeven na twee pogingen en geen apple-tje in beeld. Dacht als laatste ik leg hem gewoon een uur of wat aan lader en eens zien wat er dan gebeurd en vlak nadat ik opnieuw lader heb aangesloten .....jawel een apple-tje in beeld TOP.Nu een uurtje of twee drie aan lader en verder zien, thx.

Guest-20180925190238 02-03-14 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wollevie (Bericht 951772)
Nu een uurtje of twee drie aan lader en verder zien, thx.

Laat het ding nu maar opladen tot 100% capaciteit. En als 100% capaciteit bereikt is laat je de iPhone nog ca. 30 minuten aan de lader.

wollevie 02-03-14 13:14

Prima, alleen hoe kan ik zien hoever het proces is over een uurtje of twee? Geef het app een melding of signaal? Geen ID, sorry. Scherm is na even het apple-tje weer vlot op zwart gegaan.

Guest-20180925190238 02-03-14 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wollevie (Bericht 951780)
Scherm is na even het apple-tje weer vlot op zwart gegaan.

Zo lang iOS niet opgestart is wordt er ongecontroleerd heel langzaam en met weinig stroom geladen. Zodra iOS opstart wordt er gecontroleerd geladen met een hoge laadstroom. Het % capaciteit zie je boven rechts in de balk op het scherm.

wollevie 02-03-14 13:36

Dank je wel!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:02.