iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone valt om de 5 minuten uit (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/152357-iphone-valt-om-de-5-minuten.html)

yasinoo32 03-03-14 22:04

Iphone valt om de 5 minuten uit
 
Ik heb hier een iphone 5 Zwart 16gb hij valt om de 5 minuten uit . Eerst komt er een beeld van boven met blauwe soms groene streepjes en dan valt hij uit , en ook klopt de batterij percentage niet ... In de oplader valt hij ook uit
Help!

dvischjager 04-03-14 17:40

Gewoon terug naar de winkel. Een kennis van me had dit probleem ook en ze heeft een nieuwe gekregen.

Lucasvn 04-03-14 17:41

Gewoon langs de apple store rijden misschien ruilen ze hem om

yasinoo32 04-03-14 20:30

Hij is net 1 maandje over de Apple garantie ...

Lucasvn 04-03-14 21:25

Oww je kunt alsnog langs de apple store rijden miss weten hun wat er is en kun je het laten repareren of krijg je een nieuwe

yasinoo32 04-03-14 21:56

Zou dat geld kosten ?

Lucasvn 04-03-14 22:26

Dat weet ik niet als je hem laat repareren kost dat denk ik wel geld, je kan ook eerst bellen en als het geld kost kan je ook gewoon langs zo'n premium reseller. Ik zou in iedergevak eerst bellen voor betere informatie ;)
Alleen Apple kan besluiten of het geld kost of niet wss is het een softwarefout dan heb je kans dat het gratis is.

LucPaquay 05-03-14 00:13

Nieuwe batterij probleem opgelost
 
Mogelijk is de batterij op. Je moet ervan uitgaan dat een batterij 600 x kan worden opgeladen. Bij de iPhone 5 zie je vaak dat doe 600 x niet gehaald worden. Batterijen van dit toestel zijn aangetoond slechter dan van andere modellen.

Lucasvn 05-03-14 14:09

Oh ik dacht dat je die oneindig op kon laden, dan had ik het fout maar ja

KvdS 05-03-14 22:31

Ik las dit ook nog:

Citaat:

Wanneer je je smartphone blootstelt aan sterke trillingen kan het frontglas van het display beschadigd raken of kunnen soldeerverbindingen loslaten. Losse soldeerverbindingen komen naar voren in allerhande klachten, zoals het af en toe uitvallen van je toestel.
Dit verklaart ook de verkleuring die je ziet.

ipeertje 06-03-14 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LucPaquay (Bericht 952082)
Mogelijk is de batterij op. Je moet ervan uitgaan dat een batterij 600 x kan worden opgeladen. Bij de iPhone 5 zie je vaak dat doe 600 x niet gehaald worden. Batterijen van dit toestel zijn aangetoond slechter dan van andere modellen.

Volgens mij kan je een iPhone vaker opladen, anders zou dat betekenen dat de batterij van je iPhone na minder dan 2 jaar al op is. Er zijn best veel mensen die ik ken met een nog een iPhone 4 uit 2010.

Ik heb een iPhone 3Gs uit 2009 die mijn vader nu gebruikt, de batterij gaat minder lang mee als toen hij nieuw was natuurlijk, maar hij kan nog net een dag mee.

Lucasvn 06-03-14 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ipeertje (Bericht 952267)
Volgens mij kan je een iPhone vaker opladen, anders zou dat betekenen dat de batterij van je iPhone na minder dan 2 jaar al op is. Er zijn best veel mensen die ik ken met een nog een iPhone 4 uit 2010.

Ik heb een iPhone 3Gs uit 2009 die mijn vader nu gebruikt, de batterij gaat minder lang mee als toen hij nieuw was natuurlijk, maar hij kan nog net een dag mee.

Die van mij is sowieso al meer dan 600x opgeladen en hij laad nog steeds gewoon op,
De batterij gaat bij intensief gebruik een dag mee
En anders 2 daegn


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.