//

mijn I Pod Touch geeft foutmelding bij verbinding met I tunes

mijn I Pod Touch geeft foutmelding bij verbinding met I tunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw hier en weet niet goed waar ik dit bericht moet plaatsen. Ik heb laatst een I pod Touch tweedehands gekocht om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-03-14, 22:25
Bjorn Legein Bjorn Legein is offline
 
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 2
Standaard mijn I Pod Touch geeft foutmelding bij verbinding met I tunes

Hallo,
Ik ben nieuw hier en weet niet goed waar ik dit bericht moet plaatsen.

Ik heb laatst een I pod Touch tweedehands gekocht om muziek op te plaatsen om te lopen.

Wanneer ik hem aansluit op de laptop vind hij verbinding met I tunes en krijg ik de melding: "I tunes heeft een i pod aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze I pod herstellen voordat u deze kunt gebruiken met I Tunes. wanneer ik dan op ok duw, krijg ik het scherm dat de software van de i pod up to date is. Wanneer ik dan I pod herstellen start
Krijg ik de melding " Weet U zeker dat U de fabrieksherstellingen van de I pod wilt herstellen? Hierdoor gaan alle gegevens en updates verloren en wordt de nieuwste versie van I pod software geïnstalleerd. ik druk dan op herstellen en bijwerken maar dan krijg ik de foutmelding: de I pod kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan en dan stopt het...

Kan er mij iemand helpen hoe ik de I pod toch nog kan opstarten of wilt dit zeggen dat er niets meer aan te doen is? alle tips zijn welkom want ik ben een complete leek wat betreft software voor I pods, i pads enz...

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-03-14, 08:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bjorn Legein Bekijk bericht
ik druk dan op herstellen en bijwerken maar dan krijg ik de foutmelding: de I pod kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan en dan stopt het...
Welke iTunes foutcode verschijnt er?
  #3  
Oud 05-03-14, 15:15
Bjorn Legein Bjorn Legein is offline
 
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 2
Standaard

Dat is het probleem, hij geeft geen i tunes foutcode... Anders zou ik hier op het forum wel iets teruggevonden hebben...
Ik krijg wel het Apple logo en ook een cd met een muzieknoot en adapter... Maar verder gebeurt er niets...
  #4  
Oud 05-03-14, 15:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bjorn Legein Bekijk bericht
Ik krijg wel het Apple logo en ook een cd met een muzieknoot en adapter...
Dat betekent dat de iPod in recovery mode (herstelmodus) staat, maar dat wist je al.
  #5  
Oud 06-03-14, 11:56
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Welk model iPod touch is het?

Heeft u al de DFU-modus (zie het blauwe vraagteken) geprobeerd?
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar kan ik nog apps voor mijn i pod touch 1ste generatie vinden ? cocacola iPhone algemeen 3 20-03-13 13:41
Kan mijn apps niet updaten. Geeft telkens foutmelding? frenkthetenk078 iPhone algemeen 8 30-09-12 20:56
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store dureappel iTunes 3 30-12-11 18:28
iPod touch: Jailbreak I-Pod Touch lukt niet met Spirit en JailbreakMe.com PiratJack Jailbreak 7 27-09-10 12:46
I-pod touch synchroniseren met Iphone 3g Richie.w iTunes 1 22-02-09 14:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:55.