iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Emoji werkt niet meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/152415-emoji-werkt-niet-meer.html)

Djaro 05-03-14 17:56

Emoji werkt niet meer
 
Opeens kan ik geen nergens geen emoticons meer gebruiken (iMessage, Mail, Whatsapp enz.)
Als ik op een emoticon druk sluit het programma meteen af.
Ik heb geprobeerd: toestel aan en uit zetten, emoji aan en uit, alle programma's sluiten, en reservekopie terug zetten niks helpt.
Wie heeft voor mij een tip?

Techfreak 05-03-14 19:42

iPhone herstarten?

Djaro 05-03-14 19:49

Herstarten en aan/uit samen met thuisknop ingedrukt houden heb ik ook al geprobeerd, zonder resultaat.

PeterTe 06-03-14 00:26

Al geprobeerd om bij Instellingen -> Algemeen -> Toetsenbord te gaan en Emoji aan en uit te schakelen?

Djaro 06-03-14 09:59

Ja, heb ik ook al geprobeerd.
Ik heb het toetsenbord ook op een andere taal gezet en dan geprobeerd, maar helpt ook niet.

iaminthecloud 06-03-14 18:11

Even reservekopie maken endan herstellen via iTunes

Djaro 06-03-14 21:17

Ik heb net een reservekopie gemaakt en herstel via iTunes gedaan,ongelooflijk maar het probleem is helaas niet opgelost :confused:

Ik snap er helemaal niks van :(

Techfreak 07-03-14 11:16

En als je een herstel doet zonder een back up terug te zetten? Komt het probleem dan ook voor?

Kwestie om uit te sluiten dat de fout in de back up zit.

Djaro 07-03-14 12:54

Ja, dat is inderdaad een idee. Ben ik dan niet alles kwijt? en als er een fout in de back up zit, kan je die er dan uithalen zodat ik niet alles kwijt ben?

Techfreak 07-03-14 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djaro (Bericht 952362)
Ja, dat is inderdaad een idee. Ben ik dan niet alles kwijt? en als er een fout in de back up zit, kan je die er dan uithalen zodat ik niet alles kwijt ben?

De fout er uithalen kan volgens mij niet. Toch niet voor zover ik weet.

Misschien dat er iemand je daar wel meer over kan vertellen hier.

Djaro 07-03-14 16:34

Dank voor je tip Techfreak want het is gelukt!
En wat nu?? Moet ik alle apps, instellingen enz. handmatig weer downloaden/instellen??

Ik heb nog een back-up van oktober, kan ik die dan terugzetten? Zo ja, hoe moet ik dat doen?

Djaro 07-03-14 20:25

Het is allemaal gelukt hoor, bedankt iedereen voor het meedenken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:10.