Wachtwoord opnieuw instellen, link in gestuurde e-mail werkt niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik ben mijn wachtwoord van mijn Apple ID vergeten. Nu heb ik meerdere malen via https://iforgot.apple.com een melding ingediend zodat ik de automatisch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wachtwoord opnieuw instellen, link in gestuurde e-mail werkt niet?
Hallo iedereen,
Ik ben mijn wachtwoord van mijn Apple ID vergeten. Nu heb ik meerdere malen via https://iforgot.apple.com een melding ingediend zodat ik de automatisch mail krijg van Apple om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen. Nu werkt de knop ''Stel opnieuw in'' in de mail die ik toegestuurd krijg niet. Als ik er op klik krijg ik een leeg tabblad. Ook op andere plekken krijg ik precies hetzelfde probleem. Wie kent dit probleem? Zijn er misschien andere wegen om je wachtwoord opnieuw in te stellen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Waarom is TS nu pas lid van iPhoneclub geworden? Toch wel eerlijk aan zijn iPhone 5 gekomen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Reageer niet op zulke insinuaties. Wie dagelijks het slechte in zichzelf ziet denkt dat alle andere mensen ook zo slecht zijn.
Wat het probleem betreft: bel eens met Apple en leg het probleem uit. Succes gewenst. |
|
||||
|
||||
Humor, ik had er toch een bijgezet? TS snapt dit.
Helaas kan ik je niet helpen. Als Timosha het niet weet, weet niemand het |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan facebook wachtwoord niet meer instellen op nieuwe ipad mini | lyt | iPad Apps | 4 | 28-01-14 22:52 |
link in mail werkt niet IOS6 | kv41282 | iPhone algemeen | 0 | 15-10-12 19:52 |
Probleem opnieuw instellen wachtwoord apple ID | samuel6666 | iPhone algemeen | 0 | 02-10-12 23:16 |
clickandbuy gadoor link werkt niet?? | keaver | iPhone algemeen | 0 | 29-09-10 19:17 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
|
|