iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   IOS 7.1 Touch ID verbeterd (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/152604-ios-7-1-touch-id-verbeterd.html)

Cliffiphone4 11-03-14 13:32

IOS 7.1 Touch ID verbeterd
 
Hoi,

Ik heb zojuist IOS 7.1 op mijn iPhone 5s gezet en een van de verbeteringen was dat Touch ID beter zou werken.
Moet ik hiervoor mijn vingers weer opnieuw programmeren of hoeft dat niet en moet die het zo eigenlijk al beter doen?

Iemand al ervaringen erover misschien?


ps. ik zie dat als je ontgrendeld m.b.v. je vinger, dat er link een witte veeg krijgt en die dan meteen ook weer weg gaat. Ik neem aan dat dat normaal is?

Groeten,
Cliff

Guest-20180925190238 11-03-14 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cliffiphone4 (Bericht 952904)
Iemand al ervaringen erover misschien?

Ik ben helemaal opnieuw begonnen. Of dat echt nodig was weet ik niet. Maar zeker is zeker.:-)

wollie1979 11-03-14 13:43

Voor m'n gevoel werkt het wel iets beter nu.

desonnaville 11-03-14 15:03

Volgens mij werkt het voornamelijk wat sneller, denk dat je daarvoor niet opnieuw hoeft in te stellen.

Cliffiphone4 11-03-14 15:09

Ze zeggen trouwens dat de iPhone 4 nu sneller werkt, maar ook de 5s is NOG sneller.
Was uiteraard al razendsnel met bijna geen wachttijd, maar kennelijk kan het nog sneller :)

apotheosis 11-03-14 18:10

Sommige mensen zeggen dat bij hen de vingerscanner niet top werkt maar dat heeft vooral te maken dat mensen bv 1 keer hun duim in steken en bv dit op een rechte manier doen maar dan vaak ook schuin willen unlocken. Hetgeen ik doe is op 3 verschillende manieren mijn duim laten registreren en het werkt hier als een trein.

Cliffiphone4 11-03-14 23:00

bij mij ook, allen een probleempje voor mij.
Ik loop altijd met mn handen in mn zak en heb dan wel eens "vochtige vingers" en dan pakt die m niet goed helaas...

ramonkt 12-03-14 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cliffiphone4 (Bericht 952904)
Hoi,

Ik heb zojuist IOS 7.1 op mijn iPhone 5s gezet en een van de verbeteringen was dat Touch ID beter zou werken.
Moet ik hiervoor mijn vingers weer opnieuw programmeren of hoeft dat niet en moet die het zo eigenlijk al beter doen?

Iemand al ervaringen erover misschien?


ps. ik zie dat als je ontgrendeld m.b.v. je vinger, dat er link een witte veeg krijgt en die dan meteen ook weer weg gaat. Ik neem aan dat dat normaal is?

Groeten,
Cliff

Oh ja, die witte "veeg" valt me nu ook op. Had het even lekker voor je gelaten... haha.

Dutchy123 12-03-14 22:36

Voor 7.1 had ik regelmatig ''opnieuw'' in het beeld staan en pakte hij pas na de 2e of 3e keer
Nu 2 dagen 7.1 erop staan en geen hapering of ''opnieuw'' gehad
Heb mijn vingers ook niet opnieuw geregistreerd na 7.1

Alleen de eerste keer dat ik gebeld werd,keek ik wel even vreemd op het scherm.....uhhh ok,het bolletje even naar rechts schuiven :)

Cliffiphone4 12-03-14 23:09

Bij mij geen verbetering helaas.
Ik moet m maar eens opnieuw configureren, misschien dat dat helpt.

Johnno87 13-03-14 10:24

Met de 5S van mijn vriendin werkte Touch ID altijd al vlekkeloos.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:06.