Citaat:
Denk maar aan een fix voor FaceTime => sommige gebruikers er geen gebruik konden van maken. Mischien is het een probleem dat sommige gebruikers (toevallig Base/Proximus) de bug ervaren. Welk netwerk gebruik jij ? Mobistar zal het probleem mischien niet hebben vanwege het nauwer samenwerkt met Apple (commerciële samenwerking - contract) => Voordeel voor Mobistar, Hetzelfde verhaal bij 4G enkel Mobistar laat Apple voorlopig toe. Ik heb een vermoeden dat ze een tactiek zoeken om Mobistar gebruikers op de een of andere manier meer exclusiviteit te bezorgen, aangezien er over 4G nu een wet is gekomen moeten ze nu iets anders uitzoeken hé :) Het is mischien ver gezocht, ;) |
Citaat:
|
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 maart 2014 om 22:45 ---------- Citaat:
|
Ik had het probleem gemeld via FB, en hier het antwoordt. De fout zit bij Proximus!
Proximus Beste, er zijn momenteel problemen gemeld door de update naar IOS 7.1. Er wordt aan gewerkt. Mvg, Eva. |
Citaat:
(Maar sommigen die liever Apple de schuld geven gaan dat niet leuk vinden.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt voor je mailtje :-) Deze melding hebben we al vaker ontvangen de afgelopen dagen. Dit lijkt een specifiek software gerelateerd issue te zijn, dat na de software update van Apple naar boven kwam (niet enkel in België). Deze laatste zal hiervoor een software fix moeten uitbrengen. Wij kunnen dus niets aan deze instellingen veranderen.. We hebben wel al meldingen ontvangen dat het wel zou moeten werken nadat je de gegevens hebt ingevoerd (zelfs al zijn deze niet meer zichtbaar na het ingeven). Kun je dit eens uitproberen? Heb je nog vragen of wens je meer informatie, aarzel dan niet om ons te contacteren. Kind regards, Lise En dit kreeg ik van Mobile Vikings als antwoord wat moet je nu nog geloven |
Wordt dat niet hersteld door je provider wanneer ze een nieuwe carrier update vrijgeven?
|
Citaat:
Apple - iPhone - Feedback Ik kan dat helaas niet doen omdat ik cq. wij het probleem niet heb(ben) op vier (4) iPhones met vier (4) verschillende providers. Succes gewenst. :) |
Tja dan hebben jullie dus geluk en ik pech en ik denk dat iedereen nu wel op de hoogte is van de problemen zowel providers als Apple
|
Zo na de update 7.1.1 proleem hotspot opgelost werkt als tevoren eind goed al goed
|
Ik vind wel dat je te lang moet om de correcte update te krijgen. Schadevergoeding vragen voor de dagen dat je er geen gebruik van kon maken :)
|
Citaat:
Btw, provider gegevens (proximus.internet.be) moeten nu, dankzij de carrier update ook niet meer ingevuld worden:) |
Nee hotspot werkte niet na7.1 en na update7.1.1 weer wel
|
Citaat:
Vanaf de update kon je wel gegevens invullen. En nu na de carrier update MOET je niets meer invullen. Pffff! |
Ik spreek hier wel over mijn iphone4 waar de hotspotfunctie totaal verdwenen na 7.1 bij mobile vikings
|
Zeg dat dan van de eerste keer erbij.
|
misschien eerst alles lezen
|
Spreek voor jezelf, ik heb mee dit topic leven ingeblazen. Na de update werkte de hotspot wel. Alleen verdwenen de gegevens. En dan einde discussie!
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:30. |