iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone "verplaats naar reclame" werkt niet. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/152819-iphone-verplaats-naar-reclame-werkt-niet.html)

Geertrude 17-03-14 20:49

Iphone "verplaats naar reclame" werkt niet.
 
De nieuwe optie "verplaats naar reclame" werkt niet goed op mijn Iphone 4S. Ik kan de reclame wel markeren en dan verdwijnt hij automatisch naar de map reclame. Hij onthoudt de afzender echter niet, dus volgende spam-mails van dezelfde afzender komen gewoon weer in mijn normale inbox terecht.
Wie herkent dit probleem en weet een oplossing?

dvischjager 17-03-14 23:32

Al eens geprobeerd om het mail account helemaal te verwijderen van de iPhone en weer opnieuw in te stellen?

XIII 17-03-14 23:36

Hoe werkt dat eigenlijk bij Apple?

Betekent een bericht als spam/junk/reclame aanmelden dat alle berichten van die afzender dat voortaan meteen ook zijn? Of alleen berichten met een vergelijkbare titel (al dan niet van deze afzender)?

ballegooier 18-03-14 07:06

Geen idee.

Wat ik altijd doe is naar m'n webmail gaan (gmail) omdat je m.i. zoveel mogelijk spam afhandeling aan de servermant wil aanpakken (en niet de client kant, dus op je iPhone)

Op m'n gmail open ik dan de verdachte mail en rapporteer 'm. In de toekomst krijg ik m dan niet meer.

Ik heb trouwens niet zoveel last van spam - de meeste had ik zelf aangevraagd (bv ba een account op een dienst of website te hebben geopend) en kun je vaak zelf handmatig opzeggen door onderaan de mail naar de 'unsubscribe' te zoeken.

Bij mij zijn het meestal phishing mails.

Geertrude 18-03-14 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 953780)
Hoe werkt dat eigenlijk bij Apple?

Betekent een bericht als spam/junk/reclame aanmelden dat alle berichten van die afzender dat voortaan meteen ook zijn? Of alleen berichten met een vergelijkbare titel (al dan niet van deze afzender)?

Dat is mijn verwachting. In mijn geval werkt het beide niet. Groet, Geertrude

Geertrude 28-03-14 20:14

Ik heb mijn mailadres helemaal verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds hetzelfde probleem, helaas. Zou het kunnen liggen aan mijn provider? Onsmail of onsbrabantnet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:25.