//

Windows 7 herkent iPhone niet

Windows 7 herkent iPhone niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het komt vaak voor, maar ik kom er echt niet uit! Ik zit hier met een jailbroken iPhone 5s en mijn pc herkent hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-03-14, 17:52
Thijs07 Thijs07 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 65
Standaard Windows 7 herkent iPhone niet

Hallo,

Het komt vaak voor, maar ik kom er echt niet uit!

Ik zit hier met een jailbroken iPhone 5s en mijn pc herkent hem niet meer, hij heeft hem altijd nog herkent.

De pc en itunes herkken hem allebei niet, ook niet in andere usb-poorten. Ik heb itunes al opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkt niet. Wel heb ik verder gekeken op dit forum en zag dat er misschien een probleem kon zijn bij Universal Serial Bus-controllers, daar zou ook apple mobile device bij moeten staan. Ook was er nog iets met Plug and Play, maar ik weet niet hoe dat werkt.

Kan iemand helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-03-14, 18:05
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Dit al geprobeerd?
  #3  
Oud 24-03-14, 18:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs07 Bekijk bericht
Kan iemand helpen?
Zoek eens met de zoekfunctie van het forum op "Revo Uninstaller".
  #4  
Oud 24-03-14, 18:13
Thijs07 Thijs07 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Al geprobeerd ja, maar geen resultaat.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 maart 2014 om 18:39 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Zoek eens met de zoekfunctie van het forum op "Revo Uninstaller".
Ik ben nu bezig met het verwijderen van itunes.
Intussen heb ik uitgeprobeerd of mijn iphone wel herkent wordt op een andere pc (zonder itunes), dit was ook niet het geval.

Zal het misschien iets te maken hebben met mijn jailbreak? Ik heb pas wel wat packages zitten verwijderen omdat er wat troep bij zat, maar zou ik daar misschien iets verwijderd kunnen hebben wat dit veroorzaakt?
  #5  
Oud 24-03-14, 18:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs07 Bekijk bericht
Intussen heb ik uitgeprobeerd of mijn iphone wel herkent wordt op een andere pc (zonder itunes), dit was ook niet het geval.
Op een PC zonder iTunes moet Windows een iPhone herkennen als een camera. Dat werkt echter alleen als er foto's in de Filmrol staan (/Media/DCIM/100APPLE/). De Windows USB Plug-and-Play drivers zorgen daar voor.
  #6  
Oud 24-03-14, 19:38
Thijs07 Thijs07 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Op een PC zonder iTunes moet Windows een iPhone herkennen als een camera. Dat werkt echter alleen als er foto's in de Filmrol staan (/Media/DCIM/100APPLE/). De Windows USB Plug-and-Play drivers zorgen daar voor.
Zoiets dacht ik ook al, maar het lijkt bij mij niet te helpen. Ik heb al op 2 andere pc's geprobeerd, 1 met itunes en dus 1 zonder itunes maar toch ziet die hem bij allebei niet zelfs niet als camera.

Zou het probleem echt niet bij de jailbreak kunnen liggen? Want andere usb- apparaten doen het wel.
  #7  
Oud 24-03-14, 19:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs07 Bekijk bericht
Zou het probleem echt niet bij de jailbreak kunnen liggen?
Dat is niet uitgesloten. Een jailbreak maakt het onmogelijke mogelijk. Het hangt er allemaal van af wat en hoe je het verwijderd hebt.
  #8  
Oud 24-03-14, 20:00
Thijs07 Thijs07 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat is niet uitgesloten. Een jailbreak maakt het onmogelijke mogelijk. Het hangt er allemaal van af wat en hoe je het verwijderd hebt.
Ik zal wel iets verkeerds verwijderd hebben.
Net een iCloud reservekopie gemaakt, dat kon natuurlijk nog wel, daarna een hard reset uitgevoerd.
Nu herkent mijn pc hem weer als de beste, maar ik zit nu met een nieuw probleem: Ik wil mijn iPhone gejailbreakt houden, maar ik weet niet welke versies evasi0n ondersteund. Anders moet ik even een andere versie van iOS7 downloaden, maar ook hier weet ik niet of dat nog wel kan en of evasi0n hem ondersteund.
  #9  
Oud 24-03-14, 20:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs07 Bekijk bericht
Anders moet ik even een andere versie van iOS7 downloaden, maar ook hier weet ik niet of dat nog wel kan en of evasi0n hem ondersteund.
Vergeet dat maar met een iPhone 5s. Je kan alleen nog maar iOS 7.1 installeren en die firmware versie kan men (nog) niet jailbreaken.
  #10  
Oud 24-03-14, 20:10
Thijs07 Thijs07 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Vergeet dat maar met een iPhone 5s. Je kan alleen nog maar iOS 7.1 installeren en die firmware versie kan men (nog) niet jailbreaken.
Is er nog een andere manier om de jailbreak eraf te krijgen met een van de instellingen bij: stel opnieuw in. Op de iphone zelf?
  #11  
Oud 24-03-14, 20:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs07 Bekijk bericht
stel opnieuw in. Op de iphone zelf?
Dat gaat ook niet werken omdat er bepaalde dingen niet meer staan waar ze moeten staan. Cydia heeft die namelijk verplaatst. Je kan SemiRestore proberen. Soms werkt het, soms ook niet:

Semi-Restore for iOS 5.0-7.0.6

Of als je de jailbreak helemaal kwijt wil dan kan je de iPhone in DFU mode zetten en herstellen met iTunes. Er komt dan iOS 7.1 op (die je niet kan jailbreaken).
  #12  
Oud 24-03-14, 20:26
Thijs07 Thijs07 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat gaat ook niet werken omdat er bepaalde dingen niet meer staan waar ze moeten staan. Cydia heeft die namelijk verplaatst. Je kan SemiRestore proberen. Soms werkt het, soms ook niet:

Semi-Restore for iOS 5.0-7.0.6

Of als je de jailbreak helemaal kwijt wil dan kan je de iPhone in DFU mode zetten en herstellen met iTunes. Er komt dan iOS 7.1 op (die je niet kan jailbreaken).
Daarvoor moet ik eerst kunnen verbinden met mijn pc en dat is juist het probleem. Of kan dat ook als ik hem in DFU modes gezet heb?

Het handigste is eigenlijk om te weten welke package ik heb verwijderd, of gewoon een lijst met alle cydia packages die er zijn nadat je je iphone net gejailbreakt hebt.
  #13  
Oud 24-03-14, 20:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs07 Bekijk bericht
Daarvoor moet ik eerst kunnen verbinden met mijn pc en dat is juist het probleem.
In een vorig bericht schreef je toch:

Citaat:
Nu herkent mijn pc hem weer als de beste,
Er is ook nog iLex RAT. Dat draait op de iPhone zelf:

http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...tml#post954506
  #14  
Oud 24-03-14, 20:52
Thijs07 Thijs07 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 65
Standaard

Dat lijkt mij inderdaad dé oplossing, is het dan alleen nog mogleijk om een icloud backup terug te zetten?
  #15  
Oud 24-03-14, 21:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs07 Bekijk bericht
...is het dan alleen nog mogleijk om een icloud backup terug te zetten?
Dat kan. Maar als de problemen ook in de backup zitten dan zet je die ook terug. En die problemen zitten ook in de iCloud backup als ik jouw vorige berichten goed begrijp.
  #16  
Oud 25-03-14, 13:42
astrohubb astrohubb is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5
Standaard

Is het mogelijk om met video’s van een iPhone 4 te halen zonder gebruik te maken van iTunes of iCoud? Ik heb het over een d.m.v. een kabeltje met de PC verbonden iPhone4. De iPhone wordt wel herkend door iTunes, maar mijn account doet raar en daarom wil ik graag via de PC filmpjes van mijn iPhone halen.
Vroeger kon je gewoon in je boomstructuur van de Computer gewoon je iPhone zien staan. Je kon dan ook gemakkelijk de filmpjes en foto’s in de bestanden zien staan en dus ook slepen naar je computer. De reden van mijn vraag is dat ik voortdurend worstel met iTunes, dat ik een erg vervelend programma vind. Het is zeer storend dat Apple het je erg moeilijk maakt om gewoon bestanden buiten iTunes of iCloud om op je iPhone te zetten of juist te verplaatsen naar Windows-mappen…
  #17  
Oud 25-03-14, 13:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door astrohubb Bekijk bericht
Is het mogelijk om met video’s van een iPhone 4 te halen zonder gebruik te maken van iTunes of iCoud?
Dat kan met PhotoSync:

Wirelessly transfer your photos & videos - www.photosync-app.com
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows herkent tweedehands iPhone niet NathanBonte iPhone algemeen 24 18-05-13 14:16
Windows herkent iPhone niet OnGoing iPhone algemeen 10 08-03-12 18:45
Windows Herkent mijn iphone niet JailbreakerPro iPhone algemeen 25 05-07-11 16:05
Windows herkent iphone niet DJxReventon iPhone algemeen 16 21-03-11 14:56
Windows herkent iphone niet DJxReventon iTunes 0 02-03-11 15:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:58.